Δευτέρα, Νοεμβρίου 30, 2015

Yoga και διαλογισμός : Ασκήσεις Stretching

Τεντώσου, κάνει καλό!
Πολλοί είναι οι λόγοι που μπορεί να έχεις πιαστεί και να έχεις διάφορους πόνους στη μέση, στον αυχένα, στα χέρια, στα πόδια, σε όλο σου το σώμα. Μπορεί να οφείλεται στις πολλές ώρες ορθοστασίας, στις πολλές ώρες στην καρέκλα, στη λάθος στάση σώματος, στα λάθος παπούτσια, σε μια απότομη κίνηση, η λίστα είναι ατελείωτη.
Yoga και διαλογισμός : Ασκήσεις Stretching

Γι’ αυτό υπάρχουν οι ασκήσεις stretching όμως (κοινώς διατάσεις)! Γιατί είναι πιο εύκολο να κάνεις μερικές απλές κινήσεις στο κρεβάτι σου για να ανακουφίσεις τη μέση σου, παρά να αλλάξεις τα αγαπημένα σου παπούτσια, ακόμα κι αν σε επιβαρύνουν. Γυναίκα είμαι, σε καταλαβαίνω!

Παρακάτω θα δεις απλές ασκήσεις stretching («τεντώματος»/ «ξεπιάσματος»/ διατάσεις όπως θέλεις πες το) που μπορείς να τις κάνεις στην καρέκλα, στον καναπέ, στο κρεβάτι σου ή ακόμα και περιμένοντας στην ουρά μιας δημόσιας υπηρεσίας. Τόσο απλές, τόσο εύκολες κι όμως τόσο ευεργετικές!

Yoga και διαλογισμός : Ασκήσεις Stretching

Με το δεξί χέρι πιάνεις την αριστερή πλευρά του προσώπου και την πιέζεις προς την αντίθετη κατεύθυνση. Το ίδιο κάνεις και με το αριστερό χέρι. Είναι απλή διατατική άσκηση για την ένταση στον αυχένα και για όσους περνάνε πολλές ώρες στον υπολογιστή. Μπορείς να την επαναλάβεις πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας! Μία παραλλαγή της είναι με την τοποθέτηση του χεριού στο κεφάλι, πιέζοντάς το δεξιά και αριστερά μέχρι να νιώσεις ένα ελαφρύ τράβηγμα στον αυχένα.
Yoga και διαλογισμός : Ασκήσεις Stretching


Τοποθετείς το δεξί χέρι πάνω από το αριστερό, πιάνεις τις παλάμες σου και τις πιέζεις προς τα πάνω, ενώ τους ώμους προς τα κάτω. Επαναλαμβάνεις με το αριστερό χέρι πάνω από το δεξί. Είναι κατάλληλη διατατική άσκηση για το ξεκλείδωμα των ώμων και ιδανική για όσους εκτός από καθιστική δουλειά, έχουν και κακή στάση σώματος.

Yoga και διαλογισμός : Ασκήσεις Stretching


Με το αριστερό χέρι πιέζεις τον δεξιό αγκώνα προς τα κάτω, τοποθετώντας τον πίσω από το κεφάλι. Είναι άσκηση για διάταση τρικέφαλου. Μετά από αυτή την άσκηση θα νιώθεις τα χέρια σου ανάλαφρα!

Yoga και διαλογισμός : Ασκήσεις Stretching


Με τη δεξιά παλάμη πιέζεις το αριστερό χέρι προς το σώμα σου. Είναι διάταση για το λαιμό, τον αυχένα και κυρίως για τους ώμους.

Yoga και διαλογισμός : Ασκήσεις Stretching


Τεντώνοντας τα χέρια μπροστά, με τα δάχτυλα του αριστερού χεριού, τραβάς τη δεξιά παλάμη προς τα έξω και μετά προς τα μέσα. Είναι διάταση του πήχη και του δικέφαλου. Πολύ ευεργετική άσκηση είτε κάνεις χειρωνακτική εργασία, είτε πληκτρολογείς πολλές ώρες.

Yoga και διαλογισμός : Ασκήσεις Stretching


Πιάνεις τα δάχτυλα των χεριών μεταξύ τους και τεντώνεις τα χέρια ψηλά και ελαφρά πίσω από τους ώμους, κρατώντας όμως χαμηλά τους ώμους. Είναι κατάλληλη άσκηση για τη χαλάρωση του αυχένα και των ώμων.

Yoga και διαλογισμός : Ασκήσεις Stretching


Ξαπλώνεις και τυλίγεις τα χέρια σου γύρω από τα γόνατά σου πιέζοντάς τα προς το στήθος. Μπορείς να κάνεις και κυκλικές κινήσεις με τη μέση σου. Είναι μια καταπληκτική άσκηση για την αποσυμπίεση της μέσης. Συνήθως γίνεται μετά το τέλος έντονης σωματικής άσκησης.

Yoga και διαλογισμός : Ασκήσεις Stretching


Ξαπλώνεις και τυλίγεις τα χέρια σου γύρω από το αριστερό γόνατο πιέζοντάς το προς το στήθος. Επαναλαμβάνεις με το δεξί πόδι. Θα νιώσεις τη μέση σου να ξεκουράζεται στο λεπτό.

Yoga και διαλογισμός : Ασκήσεις Stretching


Ξαπλώνεις ανάσκελα και στρέφεις τη λεκάνη προς την δεξιά πλευρά. Με το δεξί χέρι πιέζεις το αριστερό γόνατο προς το πάτωμα. Επαναλαμβάνεις από την άλλη πλευρά. Είναι ιδανική άσκηση για τη μέση.

Yoga και διαλογισμός : Ασκήσεις Stretching


Κάθεσαι και τεντώνεις τα πόδια μπροστά. Σκύβεις με τον κορμό μπροστά απλώνοντας τα χέρια μέχρι τα πόδια. Βοηθάει στην ευλυγισία, τεντώνει τη σπονδυλική στήλη και είναι κατάλληλη για διάταση των δικέφαλων μηριαίων και γαστροκνημίου μυ. Είναι ιδανική για εσένα που σε τρώει η ορθοστασία.

Yoga και διαλογισμός : Ασκήσεις Stretching


Κάθεσαι ανοίγοντας τα πόδια και σκύβεις τον κορμό σε κάθε πόδι, ακουμπώντας τα χέρια κοντά στα πέλματα. Είναι άσκηση για ξεκούραση πλάτης, μέσης αλλά και των προσαγωγών.

Yoga και διαλογισμός : Ασκήσεις Stretching


Στέκεσαι όρθια και λυγίζεις το αριστερό γόνατο. Με το δεξί χέρι πιάνεις το πέλμα, πιέζοντάς το προς το σώμα σου. Μπορείς να στηρίζεσαι σε σταθερή επιφάνεια για να μη χάσεις την ισορροπία σου. Είναι πολύ καλή άσκηση για τα πόδια, καθώς ξεκουράζει τους τετρακέφαλους.

Διάβασε σχετικά: Aσκήσεις αναπνοής
14 τρόποι για να καταπολεμήσεις το άγχος

Βίλλυ από το Makeup your dayz

Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την yoga & pilates instructor και personal trainer Χριστίνα Βασκαντήρα για την καθοδήγηση και την προθυμία της να φωτογραφηθεί καθώς και το αγαπημένο μου γυμναστήριο 2be Fit (που με έκανε να αγαπήσω τη γυμναστική) για τη φιλοξενία!
Despinas Studio
Despinas Studio

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Editor's picks : Ξεχωρίσαμε και σου προτείνουμε