MEDIA KIT! Τι είναι και σε τι χρησιμεύει σε ένα Blog

Διάβασε επίσης

Σto προηγούμενο άρθρο σου μίλησα για την επικοινωνία που έχουν οι Bloggers με τις εταιρείες

Σήμερα θα σου μιλήσω για την ανάγκη ύπαρξης ενός media kit. 

Γιατί εντάξει μίλησες μαζί τους και εκείνοι ανταποκρίθηκαν. Μια εταιρεία που σέβεται όμως τον εαυτό της θα σου ζητήσει και ορισμένα στοιχεία, τα οποία καλό είναι να μην πανικοβληθείς και τρέχεις μέσα στην τρέλα να ετοιμάσεις τελευταία στιγμή. Αφού άλλωστε μπορείς να τα έχεις όλα μαζεμένα σε ένα Media Kit.





Στο προηγούμενο άρθρο μου σου μίλησα για το πως να επικοινωνήσεις με τις εταιρείες που σε ενδιαφέρουν. Αν έχεις ακολουθήσει τις συμβουλές μου πιθανότατα θα έχεις ήδη τις πρώτες απαντήσεις από τις εταιρείες που προσέγγισες. Ενδέχεται όμως κάποιες από αυτές τις εταιρείες να σου έχουν ζητήσει περισσότερα στοιχεία για το blog σου. Όπως για παράδειγμα τα στατιστικά σου, δείγματα δουλειάς σου αλλά και στοιχεία επικοινωνίας.

Ίσως ήρθε η ώρα να φτιάξεις το δικό σου Media Kit.

Πολλές φορές έχω ακούσει blogger να μιλάνε για το γεγονός ότι κάποιες εταιρείες δεν αναγνωρίζουν την δουλειά τους αρκετά. Ίσως κι εσύ να αισθάνεσαι έτσι. Όμως θα πρέπει να αναλογιστείς κι εσύ τι έχεις κάνει για να προωθήσεις την δουλειά σου καλύτερα και να την προβάλεις σε αυτές. Θα πρέπει δηλαδή να τους δώσεις κάποια στοιχεία και δείγματα της δουλειάς σου, που ενδεχομένως να τους διαφεύγουν ή να μην τα γνωρίζουν.
Why you need a media kit for your blog

Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι με ένα media kit. Το media kit είναι ένα portfolio της δουλειάς σου, ένα μικρό βιογραφικό, όπου περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που ενδιαφέρουν ή μπορεί να ενδιαφέρουν μια εταιρεία. Δεν χρειάζεται να είναι πάρα πολύ αναλυτικό καθώς δεν πρέπει να κουράζει τον αναγνώστη. Αλλά θα πρέπει μέσα σε μια ή δύο σελίδες να δείχνει όλα όσα αφορούν εσένα και το Blog σου.

Ένα media kit είναι κατά την γνώμη μου απαραίτητο αν θέλεις να δουν την δουλειά σου πιο σοβαρά οι εταιρείες με τις οποίες επικοινωνείς. Δείχνει επαγγελματισμό από μέρους σου και μπορεί να βοηθήσει να ξεκινήσεις συνεργασίες με διάφορες εταιρείες. Αν ανατρέξεις σε μεγάλα περιοδικά (κυρίως του εξωτερικού) θα δεις ότι όλα έχουν διαθέσιμο ένα media kit. Το ίδιο κάνουν και πολλοί ξένοι κυρίως blogger.

Μην φοβηθείς να δείξεις την δουλειά σου και τα στατιστικά στοιχεία του Blog σου όπως και φωτογραφία σου αλλά και φωτογραφίες από το blog σου. Άλλωστε θα πρέπει να δει η κάθε εταιρεία πως ταιριάζει η δουλειά σου με τα προϊόντα τους. 

Αν θέλεις να δεις αναλυτικά τι πρέπει να περιέχει ένα Media kit σου ετοίμασα ένα mini οδηγό για να σε βοηθήσει να φτιάξεις το δικό σου βήμα προς βήμα. Μπορείς να το βρεις εδώ.

Να θυμάσαι: στο #edityourlifemag θα μαθαίνεις κάτι καινούριο για να κάνεις το μπλογκ σου καλύτερο και τη ζωή σου ως blogger πιο εύκολη. Είμαι η Κατερίνα και ελπίζω να σε βοήθησε το άρθρο μου. Μπορείς να μάθεις περισσότερα για μένα εδώ.

6 Σχόλια

Take a moment to leave a comment!

  1. Πολύ χρήσιμο το άρθρο αυτό!Έχω ήδη το δικό μου media kit ωστόσο χρειάζεται ανανέωση και μικροαλλαγές!Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες Κατερίνα!!Είσαι πάντα γλυκιά και ευχάριστη!!!!!!Χαίρομαι να σε βλέπω και να σε διαβάζω!Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Εϋη μου. Χαίρομαι που σου άρεσε το κείμενο μου <3 Ελπίζω να βοηθήσει και άλλες <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρησιμο και βοηθητικο αρθρο!
    Ευχαριστουμε για το mini οδηγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ χρήσιμο αυτό το άρθρο Κατερίνα! Εγώ δυστυχώς δεν έχω media kit,θα μου πεις βέβαια ούτε καμια μεγάλη συνεργασία με εταιρείες έχω... θα ήθελα πολύ όμως να φτιάξω ένα! Ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες! Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα πολύ ωραιο άρθρο! Αναφερεις για μηνιαιους επισκέπτες, αν εχουμε διαφορετικό αριθμό επισκεπτών τι κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπέρα πολύ ωραίο άρθροο!
    Αναφέρεις για μηνιαίους επισκέπτες αν κάθε μήνα έχουμε διαφορερικό αριθμός τι κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Take a moment to leave a comment!

-->