Παρασκευή, Μαρτίου 10, 2017

8 συνήθειες των personal trainers που δε γνωρίζεις

Το πόσο τρελαίνομαι να διαβάζω για tips, tricks και hacks δε λέγεται! Ειδικά όταν αυτά αφορούν τον κόσμο του fitness. Γιατί το συγκεκριμένο θέμα δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο. Και στην προκειμένη περίπτωση οι personal trainers ξέρουν! Και ξέρουν καλά. Κι όταν τους πιάνουν οι καλοσύνες τους τα μοιράζονται και μαζί μας!




Ποια είναι τα μεγάλα tricks τους, που κάνουν πάντα ενώ εμείς όχι;

1. Πίνουν ΠΟΛΥ νερό. Επειδή το νερό είναι το κλειδί για όλες τις λειτουργίες του οργανισμού, τον μεταβολισμό και τα επίπεδα ενέργειας, φροντίζουν να ενυδατώνουν πάντα τον οργανισμό τους και ειδικά μόλις ξυπνάνε το πρωί. Έρευνες λένε ότι εάν πιεις ένα ποτήρι νερό το πρωί μόλις ξυπνήσεις, πριν το πρωινό, ο μεταβολισμός αυξάνεται κατά 25%. Μήπως λοιπόν να το ξανασκεφτείς πριν ζητήσεις καφέ μόλις ανοίξεις τα μάτια?

2. Βάζουν πρωτεΐνη στο πρωινό τους. Επιλέγουν συνήθως γιαούρτι ή τυρί που να περιέχει την πρωτεϊνη καζείνη. Ο λόγος είναι απλός: συμβάλει στην απώλεια λίπους, ενώ διατηρεί τη μυική μάζα στο σώμα.

3. Κάνουν καθημερινά "σανίδα". Ναι λοιπόν, μια σανίδα την ημέρα, τον διαιτολόγο κάνει πέρα. Δυναμώνει κορμό και κοιλιακούς, χωρίς να χρειάζεται να λιώνεις όλη μέρα στα γυμναστήρια. Δες εδώ πώς να εκτελέσεις σωστά τη σανίδα. Και μην ξεχνάς: κάθε μέρα να κάθεσαι σε αυτή τη θέση λίγο παραπάνω!



4. Τρώνε ένα μήλο πριν την προπόνηση. Το μήλο περιέχει υψηλά επίπεδα φρουκτόζης και φυτικές ίνες. Επίσης οι πολυφαινόλες που περιέχει βοηθούν στην αύξηση αντοχής και στην ταχύτερη καύση λίπους.

5. Τρώνε γλυκά. Ναι τρώνε. Μη φανταστείς τεράστιες ποσότητες και όλων των ειδών τις τούρτες, όμως το γλυκάκι τους δεν το στερούνται, και συχνά μετά την άσκηση. Ναι, τα γλυκά σε βοηθάνε να ανακτήσεις την ενέργειά σου, κι αν καταναλώνεις συχνά μικρή ποσότητα, τότε αποφεύγεις και τις υπερβολές σε μια στιγμή αδυναμίας.

6. Κινούνται καθημερινά. Δεν κάνουν όλη την ημέρα γυμναστική, αλλά φροντίζουν να βρίσκονται συνεχώς σε κίνηση. Ακόμα και τις ημέρες που δεν γυμνάζονται πηγαίνουν περίπατο, βόλτες στα πάρκα, γενικώς κινούνται.


7. Πίνουν τσάι μέντα μετά το βραδινό. Εκτός από τα πολλαπλά οφέλη για την υγεία, όπως η πιο ομαλή πέψη, καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και χαλάρωση για το σώμα, το τσάι μέντας καταπολεμά την επιθυμία σου για γλυκό μετά το βραδινό. Συν ότι είναι και λιποδιαλυτικό.

8. Κάνουν stretching πριν τον ύπνο. Το stretching δεν χαλαρώνει μόνο τους μύες και συμβάλει στην αποκατάστασή τους μετά από μια έντονη ημέρα, αλλά βοηθάει και στον πιο ήσυχο και καλής ποιότητας ύπνο. Και ήδη ξέρεις πόσο σημαντικό κομμάτι είναι ο ύπνος για την καλή φυσική κατάσταση!

Μην ξεχάσεις να διαβάσεις και τα παρακάτω!


Βίλλυ από Make up your dayz
villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Editor's picks : Ξεχωρίσαμε και σου προτείνουμε