Παρασκευή, Ιουνίου 09, 2017

Άσε το γυμναστήριο και πιες κόκκινο κρασί

Απορώ πώς τόσο καιρό δεν έχω γράψει για αυτό το θαυματουργό ποτό. Αυτό το δώρο της φύσης! Το κόκκινο κρασί φυσικά. Τόσο καιρό αναφέρουμε στα άρθρα "μακριά από το αλκοόλ" και "περιόρισε το αλκοόλ" και "πιες λίγο, με μέτρο", τα οποία φυσικά και ισχύουν, το αλκοόλ είναι επιβλαβές για την υγεία, όμως όταν θέλεις να πιεις κάτι (έστω για να ευχηθείς βρε παιδί μου) τι να πιεις? Εννοείται κόκκινο κρασί! Χωρίς δεύτερη σκέψη! Τους λόγους θα τους διαβάσεις παρακάτω!




1. Είναι ιδανικό για την καρδιά. Ίσως από τις πιο γνωστές του ιδιότητες, ότι κάνει καλό στην καρδιά. Είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες, αντιοξειδωτικά και βιταμίνη Ε, τα οποία προλαμβάνουν τον σχηματισμό θρομβώσεων, προστατεύουν τους ιστούς που συνθέτουν τα αιμοφόρα αγγεία, αυξάνουν την καλή χοληστερίνη, και μειώνουν την πηκτικότητα του αίματος. Το "οίνος ευφραίνει καρδίαν" αποκτά και δεύτερη πιο κυριολεκτική έννοια!

2. Μειώνει τη χοληστερίνη. Κι αυτό οφείλεται στα κόκκινα σταφύλια και στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες. Και η μείωση την χοληστερίνης φυσικά συνδέεται άμεσα με την καλύτερη λειτουργία της καρδιάς.

3. Βελτιώνει τη φυσική κατάσταση. Μετά από έρευνες αποδείχθηκε ότι η ρεσβερατρόλη που περιέχεται σε υψηλή συγκέντρωση στο κόκκινο κρασί, συμβάλει στην καλή φυσική κατάσταση του οργανισμού αλλά και στην ανάπτυξη των μυών. Σύμφωνα με την έρευνα λοιπόν ένα ποτήρι κόκκινο κρασί ημερησίως ισοδυναμεί με μία ώρα άσκηση στο γυμναστήριο! Αρκεί φυσικά να μην υπερβείς το ένα ποτήρι, γιατί διαφορετικά τα αποτελέσματα θα είναι εντελώς αντίθετα. Επιπλέον καταπολεμά την κόπωση, και βελτιώνει τα επίπεδα ενέργειας, γι' αυτό και πολλοί συνιστούν ένα ποτήρι κόκκινο κρασί σε περιόδους έντονου στρες ή μειωμένων επιπέδων ενέργειας. Cheers!


4. Συμβάλει στο αδυνάτισμα. Εάν δεν έχεις πειστεί με τα παραπάνω, είμαι σίγουρη ότι τώρα θα ανοίξεις ένα μπουκάλι. Το κόκκινο κρασί εκτός από την ανάπτυξη των μυών, συμβάλει και στην μείωση των λιποκυττάρων, αλλά και στην αποτοξίνωση του σώματος. Κι αυτό οφείλεται σε ένα παράγωγο της ρεσβερατρόλης, την πισεατανόλη.

5. Δυναμώνει τον εγκέφαλο. Καθώς προλαμβάνει τον σχηματισμό θρομβώσεων και προστατεύει τα αιμοφόρα αγγεία, ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος. Αυτό εκτός από τις θετικές ιδιότητες που έχει για την καρδιά, έχει και για τον εγκέφαλο, βοηθώντας να αποτραπούν οι εκφυλιστικές ασθένειες του εγκεφάλου, όπως η άνοια.



6.  Απελευθερώνει ενδορφίνες. Και μάλιστα δεν είναι τυχαίο που οι γευσιγνώστες συνιστούν να καταναλώνεται το κόκκινο κρασί μαζί με κόκκινο κρέας. Αυτός ο συνδυασμός λένε ότι ενισχύει την αίσθηση της γεύσης και την απόλαυση φέρνοντας κατά κάποιο τρόπο.. ευτυχία! Γιατί όχι?

Φυσικά για να ωφεληθείς από τις ευεργετικές ιδιότητες του κόκκινου κρασιού πρέπει να το λαμβάνεις με μέτρο. Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει ότι όσο περισσότερο πιεις τόσο περισσότερο θετικά αποτελέσματα θα έχεις. Οι περισσότεροι γιατροί προτείνουν ένα ποτήρι την ημέρα. Άλλωστε μην ξεχνάς ότι είναι αλκοόλ!

Βίλλυ από Make up your dayz
villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας ΕΔΩ

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Διάβασα το άρθρο σας και θα ήθελα να κάνω κάποια σχόλια, με καλοπροαίρετη πάντα διάθεση!Να αρχίσω απο τον τίτλο, όπου αν και πολύ έξυπνος και πιασάρικος νομίζω ότι μπερδεύει τον αναγνώστη και ίσως να του δώσει λάθος εντυπώσεις και ερεθίσματα. Το κρασί, όντως όπως αναφέρετε, έχει πολύ σημαντικά για τον οργανισμό συστατικά που το κάνουν να ξεχωρίζει. Οι ευεργετικές του ιδιότητες βασίζονται πάνω σε αυτά τα συστατικά όπως είναι τα αντιοξειδωτικά και πιο συγκεκριμένα όπως η ρεσβερατρόλη που αναφέρατε, παρόλα αυτά δεν υπάρχει επιστημονική βιβλιογραφία που να παροτρύνει την κατανάλωση (έστω 1 ποτηριού την ημέρα) κρασιού αντί της κίνησης (όπως μου αρέσει να το λέω αντί για γυμναστική). Επίσης δηλώσεις όπως ότι το κρασί βοηθά στη μείωση του σωματικού βάρους, στην ανάπτυξη των μυών, στη μείωση των λιποκυττάρων, στην αποτοξίνωση και άλλα, δεν έχουν αποδειχτεί επιστημονικά κατ' επέκταση δεν γίνεται να τα ισχυριζόμαστε.
    Η τελευταία παράγραφος είναι η πιο ορθή και το πραγματικό νόημα όλου του άρθρου!

    Με εκτίμηση,
    Τζιορίδου Αναστασία
    Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας! Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, και οποιαδήποτε παρατήρηση πάντα είναι καλοδεχούμενη! Θα ξεκινήσω από τον τίτλο που από δικό μου λάθος δεν τον "εξήγησα" στο άρθρο, ίσως επειδή θεώρησα ότι δεν χρειάζεται (κακώς) καθώς συνηθίζω να γράφω σε χιουμοριστικό τόνο. Εφόσον η άσκηση έχει οφέλη στην υγεία και κυρίως στην καρδιά, κι εφόσον το κόκκινο κρασί επίσης έχει ευεργετικές ιδιότητες για το καρδιαγγειακό σύστημα, προέκυψε ο παραπάνω τίτλος. Σχετικά με το μυικό σύστημα και το πώς το κόκκινο κρασί επιδρά σε αυτό, το διάβασα στο άρθρο του Science Daily, του οποίου το link σας επισυνάπτω. https://www.sciencedaily.com/releases/2012/06/120619225941.htm και να αναφέρω ότι προέκυψε ότι βασίζεται σε έρευνες στο Πανεπιστήμιο της Αλμπέρτα. Φυσικά σε καμία περίπτωση δεν παροτρύνουμε τον αναγνώστη να μη γυμνάζεται. Απεναντίας έχουν γραφτεί δεκάδες (στην κυριολεξία) άρθρα που αναφέρονται στα οφέλη της άσκησης και της σωστής διατροφής. Τέλος αυτό που έχει αποδειχθεί είναι ότι ο κάθε οργανισμός έχει τη δική του λειτουργία και ανταπόκριση στο οτιδήποτε!

      Διαγραφή

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Θέλεις όλα τα νέα άρθρα στο inbox σου;