Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 22, 2017

Πώς να καταπολεμήσεις το φούσκωμα

Πόσες φορές έχεις πάει να φορέσεις το λατρεμένο και χιλιοφορεμένο σου τζην κι από τη μία μέρα στην άλλη δεν μπορείς να το κουμπώσεις? Πόσες φορές έχεις δοκιμάσει να βάλεις το υπέροχο, μοναδικό και ανεπανάληπτο εφαρμοστό σου φόρεμα, που πάντα το φοράς, περπατάς και κάνεις πάταγο και από τη μία μέρα στην άλλη νιώθεις σαν παραγεμισμένη γαλοπούλα? Κι αυτά δεν είναι τίποτα μπροστά σε ένα επεισόδιο που συνέβη κάποια στιγμή σε εμένα: συνάντησα μια οικογενειακή φίλη, ήρθε κοντά μου, με αγκάλιασε με αγάπη, ακούμπησε το χέρι της στην κοιλιά μου και με ρώτησε "Πότε με το καλό?".  Όχι αυτό δε λέγεται "περιττά κιλά". Ούτε "κιλά διακοπών". Ούτε καν "παράφαγα" δε λέγεται. Αυτό λέγεται "πρήξιμο". "Φούσκωμα". "Να σκάσω είμαι".
Και φυσικά για να απελευθερωθείς από αυτό δεν χρειάζονται ούτε δίαιτες, ούτε θυσίες, ούτε κλάματα. Μερικές καλές συνήθειες χρειάζονται.




1. Απέφυγε τα αρνητικά συναισθήματα. Δεν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται. Όχι επειδή δεν είναι εφαρμόσιμο, αλλά επειδή συχνά δεν κατανοούμε την ουσία αυτής της φράσης. Το έντονο στρες της δουλειάς, η στενοχώρια για ένα περιστατικό που προέκυψε, το άγχος για διάφορα πράγματα που συμβαίνουν στη ζωή σου, όλα αυτά σίγουρα δεν είναι θετικά συναισθήματα, όμως είναι σχετικά διαχειρίσιμα. Γνωρίζεις το πρόβλημα και το αντιμετωπίζεις. Ακόμα κι αν στρουθοκαμηλίζεις καμιά φορά, το πρόβλημα/συναίσθημα γνωρίζεις ότι υπάρχει. Το έχεις εντοπίσει. Και κάποια στιγμή θα το λύσεις ή θα βρεις διεξόδους για να αποφορτιστείς. Τι συμβαίνει όμως με τα συναισθήματα που κουκουλώνεις? Με τον θυμό, τον φόβο, αυτό το άτιμο το "overthinking"? Μήπως όλα αυτά τα κρατάς μέσα σου και δεν τα εξωτερικεύεις με κάποιο τρόπο? Το ξέρεις ότι και τα συναισθήματα πιάνουν χώρο? Μήπως ήρθε η ώρα να τα δεις ένα ένα και να αρχίσεις να τα αντιμετωπίζεις?

2. Μην πίνεις πολύ νερό ενώ τρως. Τι πάει να πει "είναι αλμυρό το φαγητό και διψάω"? Δεν έχουμε πει ότι πρέπει να περιορίσουμε το αλάτι? Αλλά επειδή αυτό είναι θέμα άλλου άρθρου, ας επικεντρωθούμε στο νερό. Κατά τη διάρκεια του φαγητού το νερό επιβραδύνει και κάνει πιο δύσκολη τη διαδικασία της πέψης. Κι όλο αυτό φυσικά και προκαλεί φούσκωμα. Ωστόσο μπορείς να πιεις ένα ποτήρι νερό πριν το φαγητό σου.

3. Μην μασάς πολλές τσίχλες. Ο λόγος είναι απλός: καταπίνεις και αέρα. Και για τον ίδιο λόγο απέφυγε και το παρακάτω.

4. Μην πίνεις με καλαμάκι. Επίσης καταπίνεις αέρα.

5. Μην τρως φρούτα στο τέλος του γεύματος. Αυτή τη συνήθεια την είχα χρόνια. Και παρόλο που το διάβασα σε πολλά άρθρα, δυσκολεύομαι να το πιστέψω και να το εφαρμόσω. Ωστόσο οι ειδικοί λένε ότι τα φρούτα είναι πιο γρήγορα στην πέψη, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη τροφή. Οπότε εάν μετά το γεύμα σου φας ένα αχλάδι, το αχλάδι θα παραμείνει στο στομάχι σου ενώ αυτό θα είναι απασχολημένο στο να επεξεργάζεται την υπόλοιπη τροφή που έφαγες. Έτσι λοιπόν καθυστερείται η πέψη του.

6. Απέφυγε τις συσκευασμένες τροφές. Γιατί περιέχουν πρόσθετα, χημικά και συντηρητικά που ο οργανισμός σου δεν ξέρει πώς να τα αντιμετωπίσει ώστε να γίνει η πέψη. Μάλιστα κάποια από αυτά διαταράσσουν και τη χλωρίδα του εντέρου κάνοντας το πρόβλημα ακόμα πιο έντονο.

Μήπως λοιπόν, κάπου ανάμεσα σε αυτές τις μικρές συνήθειες εντόπισες την πηγή του κακού?

Βίλλυ από Make up your dayz
villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας ΕΔΩ

2 σχόλια:

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Θέλεις όλα τα νέα άρθρα στο inbox σου;