Παρασκευή, Οκτωβρίου 13, 2017

Πόσες φορές την εβδομάδα πρέπει να γυμνάζομαι

Ας ξεκινήσουμε από κάτι πολύ βασικό. Δεν υπάρχει πρέπει. Ούτε μπορώ. Υπάρχει θέλω. Γιατί αν θέλεις όλα τα μπορείς κι όλα τα προλαβαίνεις. Οπότε ας το πάρουμε από την αρχή. Θέλεις να είσαι σε φόρμα, σε καλή φυσική κατάσταση. Θέλεις να γραμμώσεις, να δυναμώσεις, να αλλάξεις το σώμα σου βρε παιδί μου! Θέλεις να δεις μέχρι που μπορείς να φτάσεις, πώς είναι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου. Πόσο συχνά όμως πρέπει να γυμνάζεσαι για να τα καταφέρεις αυτά? Ή έστω αυτό που θέλεις από αυτά?




Οι επιστήμονες λοιπόν πάλι μίλησαν και μας έδωσαν μια απάντηση. 2 φορές την εβδομάδα είναι αρκετές για να έχεις καλή φυσική κατάσταση και να αποφύγεις προβλήματα με την υγεία σου. Στο εξωτερικό μάλιστα, αυτούς που γυμνάζονται 2 φορές την εβδομάδα τους λένε "weekend warriors". Σύμφωνα με τους επιστήμονες έστω και 2 sessions από 75 λεπτά έντονης έντασης άσκηση την εβδομάδα ή 2 ώρες μέτριας έντασης είναι αρκετά για να ωφεληθείς από όλα όσα έχει να σου προσφέρει η γυμναστική. Επιπλέον μειώνεται η πιθανότητα να εγκαταλείψεις την προσπάθεια σε σύντομο χρονικό διάστημα είτε επειδή κουράστηκες, είτε επειδή βαρέθηκες. Όλα αυτά φυσικά για να έχεις έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και να βελτιώσεις την υγεία και φυσική κατάσταση.

Εάν όμως οι επιδιώξεις σου είναι διαφορετικές, και θέλεις να χάσεις κιλά, να χάσεις λίπος, να ενδυναμώσεις το μυικό σου σύστημα τότε τα πράγματα αλλάζουν λίγο. Σύμφωνα με προπονητές, πρέπει η άσκηση να είναι σχεδόν καθημερινή, ή έστω σε συχνότητα 5-6 φορές την εβδομάδα. Με τουλάχιστον 1 ώρα έντονης αερόβιας άσκησης, 1 ώρα με βάρη, κάποια sessions με ισομετρικές ασκήσεις και ένα πρόγραμμα περισσότερο προσαρμοσμένο στις ανάγκες σου. Κι αυτό, γιατί μετά από έντονη άσκηση ο μεταβολισμός σου συνεχίζει να δουλεύει και να καίει λίπος, ακόμα κι αν εσύ πας για ύπνο. Οπότε δεν πρέπει να τον αφήνεις σε αδράνεια, πρέπει συνεχώς να του δίνεις την ώθηση να δουλεύει. Κι εδώ όμως τα πράγματα δεν είναι και τόσο δύσκολα. Η έντονη αερόβια άσκηση δεν είναι μόνο ένας τύπος άσκησης. Μπορεί να είναι πολλά. Zumba, spinning, τρέξιμο, tumbao, διάδρομος, aerobic, χορός, οι επιλογές είναι πραγματικά πολλές, αρκεί να βρεις αυτό που σου ταιριάζει!

Ό,τι επιδιώξεις και να έχεις κι όσο περιορισμένος και να είναι ο χρόνος σου, νομίζω μπορείς να βρεις 2,5 ώρες ελεύθερες μέσα στην εβδομάδα για να γυμναστείς. Άλλωστε το οφείλεις στον εαυτό σου!

Βίλλυ από Make up your dayz 
villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Θέλεις όλα τα νέα άρθρα στο inbox σου;