Πέμπτη, Ιουνίου 22, 2017

Τι πρέπει να προσέξεις στο ντύσιμο για την δουλειά

Καλώς ή κακώς η κάθε εργασία έχει κάποιους κανόνες στην ενδυμασία που μπορεί να είναι υποχρεωτικοί για την ασφάλεια των εργαζομένων ή άτυποι όπου οι εργαζόμενοι θα ήταν καλό να συνετιστούν.

Τι πρέπει να προσέξεις στο ντύσιμο για την δουλειά



Υποχρεωτικός κώδικας ενδυμασίας είναι για παράδειγμα σε ένα εργοστάσιο που όλοι φορούν στολές, όπου η διοίκηση έχει επιβάλλει ώστε να προστατεύονται οι εργαζόμενοι και να βγαίνει σωστό το προϊόν.

Όμως δεν θα μιλήσω για την περίπτωση που υποχρεώνεσαι να έχεις την ανάλογη ενδυμασία, άλλα για την εκδοχή στην οποία επιλέγεις ελευθέρα να ντυθείς με ό,τι θέλεις.

Σίγουρα θα πρέπει να προσαρμόζεις το ντύσιμο σου στο ύφος της εταιρείας, όχι να χάσεις τον εαυτό σου, όμως κάποια σημεία θα πρέπει να προσέξεις να μην είναι κραυγαλέα.

Για παράδειγμα, αν η δουλειά σου είναι υπάλληλος γραφείου και όλα τα παρεμφερή, από επιχείρηση σε επιχείρηση ο κώδικας ενδυμασίας αλλάζει.

Αν το γραφείο αυτό είναι λογιστικό, δικηγορικό κτλ. σίγουρα δεν μπορείς να πας στην δουλειά σου αν στο ντύσιμο σου έχεις τα παρακάτω, γιατί ίσως περνάς μηνύματα που δεν θέλεις:
  • φλατ παπούτσια σε στιλ παντόφλας
  • καυτό σορτς, όση ζεστή και να κάνει
  • το ίδιο ισχύει και για την μίνι φούστα
  • βαθιά, αποκαλυπτικά ντεκολτέ.


Δείχνοντας σεβασμό σε αυτό που κάνεις, φροντίζεις το ντύσιμο σου να είναι προσεγμένο, σεμνό και καλόγουστο.

Το ντύσιμο είναι η εικόνα που εκπέμπεις στους άλλους για το πώς θα σε αντιμετωπίσουν, αν θέλεις να κερδίσεις τον σεβασμό ή απλά να σε προσπεράσουν.

Αποδεδειγμένα , διαφορετική συμπεριφορά έχεις για παράδειγμα από τον διευθυντή μιας τράπεζας όταν η ενδυμασία σου είναι σωστή και επικεντρώνεται η όλη εικόνα σε αυτό που κάνεις σαν επάγγελμα, εντελώς αντίθετη θα δεχτείς αν είσαι το αποκαλούμενο "χύμα", υπάρχει κίνδυνος κιόλας να μην σε δεχτεί και να μην προχωρήσεις με την δουλειά σου.

Εννοείται ότι όσο καλή ενδυμασία και να έχεις, αν όταν απευθύνεσαι σε διοικούντα πρόσωπα, φοράς τα γυαλιά ηλίου σε εσωτερικό χώρο (και σε εξωτερικό) σίγουρα έχεις χάσει πόντους από την αξιοπιστία σου, όπως επίσης θα πρέπει να κάθεσαι σεμνά και να μην απλώνεσαι στο χώρο, μιλώντας πάντοτε σωστά και ευγενικά.

Έτσι χτίζονται "φιλίες" στον εργασιακό χώρο. Με τον ορό "φίλιες" δεν εννοώ να κάνεις κολλητό σου για παράδειγμα τον διευθυντή της τράπεζας, αλλά την επόμενη φορά θα είναι πιο πρόθυμος να  εξυπηρετήσει την υπόθεση σου.

Να θυμάσαι ότι όταν έχεις να κάνεις με το επικοινωνιακό κομμάτι και η δουλειά σου απαιτεί να βρίσκεσαι με πολύ κόσμο που έχουν διοικητική θέση καθημερινά, πρέπει να έχεις ένα άνετο και σεμνό ντύσιμο ώστε να μπορέσεις να κερδίσεις την συμπάθεια και τον σεβασμό.

Ελευθερία από Diary Of A Beauty Addict
Eleftheria Siatira
Eleftheria Siatira

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Editor's picks : Ξεχωρίσαμε και σου προτείνουμε