Παρασκευή, Φεβρουαρίου 22, 2019

7 τρόποι για να...αναβάλλεις την αναβλητικότητα και να πετύχεις τους στόχους σου


Έχεις βρεθεί κι εσύ στην θέση να σκέφτεσαι πως πρέπει να κάνεις κάτι αλλά τελικά καταλήγεις να κάνεις Ο,ΤΙ ΠΙΟ ΑΣΧΕΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ; Υπάρχουν δουλειές που αναβάλλεις εδώ και καιρό και απ΄ ό,τι φαίνεται δεν πρόκειται να κάνεις άμεσα; Μήπως έχεις κάποιο μεγάλο σχέδιο στα σκαριά, όμως αναβάλεις συνεχώς να το ξεκινήσεις;
Τότε, μάλλον αυτό το άρθρο είναι για σένα!
Συνέχισε να διαβάζεις για να μάθεις ποιοι είναι οι 

Σταμάτα να αναβάλλεις διαρκώς τα πάντα 7 πρακτικοί τρόποι

7 τρόποι για να μειώσεις την αναβλητικότητά σου


Γράφει η Ιωάννα από το blog Athenian girl out and about 


1.ΑΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 5’ ΚΑΝ’ΤΟ. 

 Αυτή η τεχνική με έχει βοηθήσει πάρα πολλές φορές. Αφορά όλες εκείνες τις μικροδουλειές που πρέπει να κάνουμε αλλά πάντα αποφεύγουμε. Για παράδειγμα, σήμερα έπλυνα τα πινέλα του μακιγιάζ μου, κάτι που ανέβαλα για χμμ… 3 εβδομάδες. Ουπς. Συνεχώς έλεγα άστο, θα το κάνω αύριο, ώσπου φτάσαμε στο σήμερα και σιχαίνομαι να βάλω το beauty blender στο πρόσωπό μου αποφάσισα πως δεν είναι κάτι τόσο τραγικό που θα μου πάρει τόσο χρόνο για να το κάνω. Και πολύ απλά, ΤΟ ΕΚΑΝΑ.

2.ΦΤΙΑΞΕ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ.

Συγκέντρωσε όοοολα αυτά που έχεις να κάνεις σε μια λίστα και ανάθεσε 3 πράγματα σε κάθε μέρα. Αυτός ο αριθμός είναι συνήθως ο ιδανικός για να σε κρατήσει παραγωγική, αφού δεν είναι ούτε υπερβολικά πολλά ούτε τόσο λίγα ώστε να σε βάλουν σε mood αναβλητικότητας. Και με το 3 πράγματα εννοώ 3 κανονικές δουλειές και όχι κάποιο από τα παραπάνω μικροπράγματα των πέντε λεπτών. Επίσης, έχοντας όλες τις υποχρεώσεις σου σε μια λίστα, ουσιαστικά δίνεις εντολές στον εαυτό σου, μιας και πλέον οι πράξεις σου θα καθοδηγούνται από τη λίστα και όχι από το τεμπέλικο μυαλό σου. Αυτό έγινε όταν αποφάσισα να προσθέσω στη λίστα μου να πάω να τυπώσω κάποιες φωτογραφίες, κάτι που ανέβαλα για 2 χρόνια. 2 ΧΡΟΝΙΑ. Μόνο έτσι αξιώθηκα να πάω και τώρα είμαι στη φάση στην οποία προσπαθώ να βρω σε ποια κορνίζα ταιριάζει καλύτερα η καθεμιά (ας το βάλω και αυτό στη λίστα μου).

3. BABY STEPS. 

Υπάρχουν πολλά πράγματα που αναβάλλουμε και καταλήγουμε να μην κάνουμε ποτέ εξαιτίας του ότι απλούστατα φοβόμαστε. Και είναι λογικό εάν έχεις να κάνεις μια εργασία 5.000 λέξεων και δεν ξέρεις από πού να πρωτοξεκινήσεις - #truestory. Γράψε σε ένα χαρτί ή στο κινητό σου όλα τα μικρά και εύκολα βήματα που πρέπει να γίνουν προκειμένου να πετύχεις το τελικό αποτέλεσμα που επιθυμείς. Σου υπόσχομαι ότι ξαφνικά δεν θα μοιάζουν τόσο τρομακτικά και θα νιώσεις μικρότερη αντίσταση από τον εαυτό σου απέναντι στο σχέδιο αυτό. Άλλωστε, σε όλους μας αρέσει να ολοκληρώνουμε μικρά και εύκολα πράγματα. Εύκολα και ανώδυνα. 😉

Έξυπνοι τρόποι για να μην αναβάλλεις και να πετυχαίνεις τους στόχους σου


4.ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. 

Έχε ένα κίνητρο για να στρωθείς και να κάνεις αυτό που πρέπει να γίνει. Για παράδειγμα, εγώ λέω: Αφού αλλάξεις σεντόνια, θα ακούσεις το αγαπημένο σου τραγούδι στο YouTube. Πανεύκολο. Πρόσεξε μόνο η επιβράβευση να μη βοηθήσει υπέρ της αναβλητικότητας για την επόμενη δουλειά! Το μεγάλο δώρο προς τον εαυτό σου θα προορίζεται για το τέλος της μέρας, όταν πια θα έχεις τελειώσει όλα όσα είχες στη λίστα σου. Για εμένα, κάτι τέτοιο θα ήταν να δω μια ταινία ή να βάψω τα νύχια μου. Διάλεξε κάτι που σου αρέσει για να γιορτάσεις με τον εαυτό σου τις επιτυχίες της ημέρας.

5.ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΚΛΙΜΑ. 

Πώς είναι δυνατόν να βρεις κίνητρο να κάτσεις στο γραφείο σου και να δουλέψεις εάν αυτό είναι βρώμικο και περιτριγυρίζεται από στοίβες χαρτιών και διάφορων άλλων άχρηστων αντικειμένων; Βοήθησε τον εαυτό σου διαμορφώνοντας ένα περιβάλλον στο οποίο θα νιώθεις παραγωγική! Άναψε τα φώτα, φτιάξε καφέ, βάλε μουσική που να σε βοηθάει να συγκεντρωθείς! Αυτό μπορεί να μην αφορά μόνο τη δουλειά σου, αλλά και πολλά διαφορετικά σημεία της μέρας σου, πχ να πας γυμναστήριο: έχε τον σάκο του γυμναστηρίου έτοιμο και τα αντίστοιχα ρούχα καθαρά και εύκολα προσβάσιμα μέσα στην ντουλάπα. Κάνε τα πάντα εύκολα για τον εαυτό σου και ελαχιστοποίησε τις δικαιολογίες.

Πώς θα μειώσεις την αναβλητικότητα εύκολοι και πρακτικοί τρόποι


6.ΜΕΙΩΣΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΠΑΣΜΟΥΣ. 

Όλοι έχουμε έναν γλυκό πειρασμό που καταλήγει να μας αποσπά από αυτό που θα έπρεπε να κάνουμε πραγματικά. Συνήθως είναι κάτι πολύ πιο εύκολο και διασκεδαστικό από τη δουλειά βρίσκεται γραμμένη στη λίστα μας. Στην περίπτωσή μου, αυτό είναι το scrolling δίχως αύριο στα social media, την ώρα που θα έπρεπε να διαβάζω ή η τηλεόραση την ώρα που θα έπρεπε να πάω γυμναστήριο ( που να σηκωνόμαστε τώρα; ). Όπως, λοιπόν, έφτιαξες παραπάνω το κατάλληλο περιβάλλον για να κινητοποιηθείς, έτσι θα πρέπει τώρα να εξαλείψεις από γύρω σου όλους τους περισπασμούς, είτε αυτοί είναι τα social media, είτε η τηλεόραση που είναι ανοιχτή όλη μέρα και δεν σε αφήνει να ξεκολλήσεις τα μάτια σου από πάνω της. Μπες στο mood και απόκλεισε ό,τι κρατάει μακριά του.

7.ΘΕΣΕ ΚΑΝΟΝΕΣ. 

Υπάρχουν ορισμένες δουλειές, οι οποίες πρέπει να γίνονται ανά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, πχ κάθε μέρα/εβδομάδα/μήνα. Όρισε πότε θα τις κάνεις και επέμεινε σε αυτό. Πιο συγκεκριμένα, μπορείς να θέσεις ως κανόνα ότι κάθε Κυριακή θα καθαρίζεις το σπίτι ή ότι κάθε μέρα από τις 8 ως τις 8.30 το απόγευμα θα ασχολείσαι με το blog σου. Θα δεις ότι από ένα σημείο και μετά, αυτά θα γίνουν συνήθεια και δεν θα περνά καν από το μυαλό σου να τα αναβάλλεις.

Αυτοί ήταν οι 7 ανώδυνοι τρόποι για να σταματήσεις να αναβάλλεις συνεχώς αυτά που έχεις να κάνεις και να αρχίσεις όχι μόνο να σβήνεις πράγματα από την to-do list σου αλλά και να πετυχαίνεις τους στόχους σου .



Μείωσε την αναβλητικότητα 7 ανώδυνοι τρόποι

Ελπίζω αυτό το άρθρο να σε ενέπνευσε όσο και εμένα γράφοντας το! Ειλικρινά αυτή τη στιγμή νιώθω τόσο παραγωγική που νομίζω ότι θα γράψω και άλλα 2 blogposts!
Ή μήπως να το αφήσω για αύριο; 😂
xx


Ιωάννα από το blog Athenian girl out and about 
Despinas Studio
Despinas Studio

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας ΕΔΩ

3 σχόλια:

  1. Καλά, ε; Αυτό το άρθρο μάλλον γράφτηκε για μένα! Τελευταία έχουν μαζευτεί τόσες πολλές δουλειές, μικρές και μεγάλες, στη λίστα μου που χρειάζομαι τρόπους να κινητοποιηθώ και να μπω πάλι σε πρόγραμμα! Λατρεύω τα άρθρα σου! Συνέχισε έτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σου είναι σημαντική για μας και προσπαθούμε να απαντάμε σε όλα τα σχόλια το συντομότερο.