Δευτέρα, Μαρτίου 07, 2016

Τα οφέλη των superfoods - Body & Mind

Όλοι γνωρίζουμε τα superfoods. Αυτές τις υπερτροφές που υπόσχονται υγιή οργανισμό, καλή μνήμη, όμορφη εμφάνιση, δυνατό σώμα. Θυμάμαι όταν έγινε το μεγάλο «μπαμ» με τα super foods, ξαφνικά έβλεπα μπροστά μου παντού goji berries, cranberries, σπιρουλίνα, ιπποφαές κι ένα σωρό ακόμα άγνωστες τροφές μέχρι το μεγάλο αυτό trend. Δεν θα μπορούσα να μην υποκύψω και να μην ασχοληθώ λίγο παραπάνω με αυτό το θέμα, μέχρι που έγινα η μεγαλύτερη fan! Και με έκπληξη διαπίστωσα ότι υπερτροφές δεν θεωρούνται μόνο αυτές οι τροφές με τις δύσκολες ονομασίες και τη μακρινή προέλευση (βλ. goji berries), αλλά και πιο απλά τρόφιμα που υπάρχουν πάντα στο σπίτι και καταναλώνουμε αρκετά συχνά χωρίς όμως να γνωρίζουμε τα απίστευτα ευεργετικά οφέλη για την υγεία και την εμφάνισή μας!

υπερτροφές


Αμύγδαλα: είναι το υπέρτατο super food, καθώς είναι πλούσια πηγή βιταμίνης E και Β, φυτικών ινών, καλίου, ασβεστίου και σιδήρου. Και με όλα αυτά τα στοιχεία δεν είναι δυνατόν να μην έχεις δυνατά μαλλιά, εκτυφλωτικό χαμόγελο (αφού συμβάλλουν στα γερά οστά) και λαμπερό δέρμα. Μην ξεχνάς άλλωστε ότι ο μεγαλύτερος σύμμαχος του δέρματός σου είναι το αμυγδαλέλαιο!

Κάσιους: είναι ο αγαπημένος μου ξηρός καρπός. Σίγουρα έχεις ακούσει ότι εκτός από θρεπτικά συστατικά είναι και πολύ πλούσιος σε θερμίδες. Και είναι αλήθεια. Όμως καταναλώνοντας μια χούφτα κάσιους θα δεις τον δείκτη της ζυγαριάς να κατεβαίνει, καθώς περιορίζει τις λιγούρες για κάτι γλυκό. Και κάτι ακόμα: είναι σύμμαχος στον πόλεμο κατά της ακμής, αλλά και των φθορών στα δόντια!

υπερτροφές


Καρύδια: Το ήξερες ότι μια χούφτα καρύδια περιέχει τόση βιταμίνη Ε όσο μισή κούπα ελαιόλαδο; Και ξέρεις πολύ καλά σε τι βοηθάει η βιταμίνη Ε: λαμπερό δέρμα, γερά νύχια και δυνατά μαλλιά! Επιπλέον η μελατονίνη που περιέχουν βοηθάει στον καλύτερο ύπνο. Τέλος μην ξεχνάς ότι είναι πλούσια σε Ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία διατηρούν τα κύτταρα του δέρματος ενυδατωμένα προλαμβάνοντας την πρόωρη γήρανση, έχουν αντιφλεγμονώδη και αντισηπτική δράση, δυναμώνουν τα οστά και βελτιώνουν τη διάθεση!

Σολομός: μια πραγματικά πολύτιμη τροφή, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε Ω-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνη D, B, νιασίνη, σελήνιο και φώσφορο, ενώ δεν περιέχει καθόλου υδατάνθρακες και αλάτι. Τα οφέλη για την υγεία είναι πολλαπλά καθώς επιδρά θετικά στην καρδιαγγειακή υγεία, συμβάλλει στη ρύθμιση του διαβήτη τύπου ΙΙ, στην ελάττωση της κατάθλιψης, της ψωρίασης, των αρθριτικών αλλά και στη βελτίωση της όρασης. Και όσο για την εμφάνιση, ο σολομός συμβάλει στην αντιγήρανση, ενισχύοντας την ανθεκτικότητα του δέρματος.

υπερτροφές


Ρόδι: το ρόδι περιέχει το μεγαλύτερο ποσοστό αντιοξειδωτικών σε σύγκριση με τα άλλα φρούτα, βιταμίνη Α, C, E, ασβέστιο, κάλιο, σίδηρο, φυλλικό οξύ και φώσφορο. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, προλαμβάνει την αναιμία και βοηθά στη ρύθμιση της πίεσης. Είναι το καλύτερο φυσικό αντιγηραντικό, καθώς βοηθά στην ανάπλαση των κυττάρων της επιδερμίδας, στην πρόληψη σκούρων κηλίδων, ρυθμίζει τη λιπαρότητα και δίνει λάμψη και ζωντάνια στο δέρμα!

Καρότα: μα υπάρχει πιο γευστικό λαχανικό; Δεν θα αναφέρω τα οφέλη για την υγεία, άλλωστε είναι γνωστό πως συμβάλλουν στην ενίσχυση της όρασης. Το ήξερες όμως ότι τα καρότα λειτουργούν ως φυσική οδοντόβουρτσα, λόγω των ινών που περιέχουν; Επιπλέον θεραπεύουν τα πρησμένα ούλα και την αιμορραγία των ούλων. Τη μεγαλύτερη «δουλειά» την κάνουν στο δέρμα σου, αφού βελτιώνουν τη σύστασή του από το εσωτερικό, προλαμβάνουν την πρόωρη γήρανση και προστατεύουν από την ηλιακή ακτινοβολία!

υπερτροφές


Οι παραπάνω τροφές είναι ενδεικτικές, καθώς οι περισσότεροι ξηροί καρποί, τα φρούτα αλλά και τα λαχανικά συμβάλλουν στην καλή υγεία του οργανισμού και της εμφάνισης. Πώς όμως μπορούμε να τα εντάξουμε στην καθημερινή μας διατροφή χωρίς να τα ξεχνάμε και χωρίς να νιώθουμε ότι τα τρώμε αναγκαστικά;

  • Ένας πολύ απλός και εύκολος τρόπος είναι να προσθέσεις μερικούς ξηρούς καρπούς στη σαλάτα. Τα καρύδια, τα αμύγδαλα και ο κουκουναρόσπορος ταιριάζουν ιδανικά με τα λαχανικά.
  • Επιπλέον μπορείς να έχεις μαζί σου μια μικρή ποσότητα ξηρών καρπών και να τα καταναλώνεις στο διάλειμμα από τη δουλειά ή το μάθημα ή όποια στιγμή της ημέρας νιώσεις αυτή τη «λιγουρίτσα». Μπορεί οι περισσότεροι ξηροί καρποί να έχουν αρκετές θερμίδες, όμως η μικρή ποσότητα όχι μόνο δεν επιβαρύνει το σώμα, αλλά αντιθέτως βοηθάει στη μείωση του βάρους, καθώς δημιουργεί αίσθημα κορεσμού και δίνει έξτρα ενέργεια!
  • Μία άλλη εύκολη και απλή λύση είναι να τα προσθέτεις στα smoothies και τους φυσικούς χυμούς. Και θα δώσουν πιο έντονη γεύση στο χυμό σου και θα πάρεις μια ισχυρή δόση βιταμινών και άλλων πολύτιμων στοιχείων! 
  • Τροφές όπως ο σολομός, ο τόνος και τα αβγά καλό θα ήταν να εντάσσονται σταθερά στο εβδομαδιαίο διαιτολόγιό σου. Μία καλή λύση είναι να τις καταναλώνεις για βραδινό, καθώς είναι πιο ελαφριές από μια πιο πρόχειρη τροφή, όπως η πίτσα, και θα διαπιστώσεις ότι το επόμενο πρωί θα έχεις περισσότερη ενέργεια και θα έχεις αποχαιρετίσει οριστικά το φούσκωμα!
υπερτροφές



Εντάσσοντας αυτές τις μικρές συνήθειες στην καθημερινότητά σου, μέρα με τη μέρα θα βλέπεις διαφορά στη διάθεσή σου, στο δέρμα σου, στη φυσική σου κατάσταση και σιγά σιγά στη ζωή σου!

Εσένα ποια είναι η αγαπημένη σου υπερτροφή και πότε την καταναλώνεις;

Βίλλυ από Make up your dayz
villy
villy

Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας εδώ

2 σχόλια:

  1. Αγαπω τα καροτα αλλα δεν ηξερα τοσες πληροφοριες!
    Εξαιρετικο ποστ και πολυ βοηθητικο!
    Μπραβο Βίλλυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τα καρότα είναι τα αγαπημένα μου!! Τόσο νόστιμα και τόσο θρεπτικά!! Χαίρομαι που σε βοήθησε το ποστ! Τελικά οι τροφές που όλοι έχουμε στο σπίτι μας είναι θησαυρός!

      Διαγραφή

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!