Παρασκευή, Νοεμβρίου 18, 2016

Πως να επιλέξεις κατάλληλα ρούχα για γυμναστική

Αυτό θα έλεγα ότι είναι καθαρά γυναικείο θέμα. Γιατί ένα από τα κίνητρα που έχεις για να ξεκινήσεις γυμναστική είναι τα υπέροχα αθλητικά ρούχα, με τα πιο χαρούμενα και έντονα χρώματα, τις πιο άνετες γραμμές, τα πιο μαλακά υφάσματα! Μην παρασύρεσαι όμως. Υπάρχουν αθλητικά ρούχα για βόλτα και υπάρχουν και αθλητικά ρούχα για προπόνηση. Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο.




1. Για yoga, pilates και πρόγραμμα που έχει περίτεχνες ασκήσεις και.. upside downs επέλεξε λίγο πιο στενά ρούχα. Φυσικά δεν εννοώ να είναι ασφυκτικά στενά, αλλά απέφυγε τα περίτεχνα σχέδια με μανίκια που κρέμονται, τα παντελόνια με το πολύ χαλαρό καβάλο, και γενικώς ρούχα που είναι oversized γιατί θα σε δυσκολεύουν στις ασκήσεις. Ένα κολάν κι ένα t-shirt ή sports bra είναι ιδανικό!

2. Δώσε βάση στο ύφασμα, ειδικά εάν κάνεις αερόβια άσκηση. Χρειάζεσαι dry fit υφάσματα σε αυτή την περίπτωση, που απομακρύνουν τον ιδρώτα από το δέρμα και τον μεταφέρουν στην εξωτερική επιφάνεια του ρούχου.


3. Το βαμβακερό είναι πάντα μια ασφαλής επιλογή. Σε καμία περίπτωση μην ενδώσεις σε συνθετικά υφάσματα. Κρατάνε τον ιδρώτα στο σώμα, αυξάνουν τη θερμοκρασία και συμβάλλουν στην ανάπτυξη μικροβίων. Δεν είναι καθόλου υγιεινά για το δέρμα, ειδικά όταν αυτό θερμαίνεται και ιδρώνει. Τα βαμβακερά είναι μια ασφαλής επιλογή. Και σιδερώνονται κιόλας!

4. Επέλεξε ανοιχτά και έντονα χρώματα. Γνωρίζεις ήδη την επίδραση που έχουν τα χρώματα στην ψυχολογία μας, σωστά? Επιλέγοντας ένα έντονο χρώμα, γίνεται πιο δύσκολο να εγκαταλείψεις την προσπάθεια που κάνεις. Ακόμα και τα έξυπνα και ενθαρρυντικά logo στις μπλούζες λειτουργούν ως κίνητρο καμιά φορά.

Κάντε κλικ εδώ για να βρεις τις τελευταίες αφίξεις στα αθλητικά είδη!



5. Άνεση. Δεν είναι τυχαίο που για τις διαφημίσεις των αθλητικών ειδών χρησιμοποιείται πρώτα η λέξη "άνεση". Τι εννοούμε; Κολάν που δε σε σφίγγουν και αγκαλιάζουν τη λεκάνη και το κάτω μέρος της κοιλιάς, μπλουζάκια που δεν "κόβουν" στην πλάτη και στα χέρια, αθλητικά μπουστάκια που προσφέρουν στήριξη, φόρμες που σου επιτρέπουν γρήγορες κινήσεις χωρίς να φοβάσαι ότι θα σκιστούν. Άνεση.

6. Δοκίμασε. Είναι βέβαιο ότι τώρα πια γνωρίζεις το νούμερό σου και ψωνίζεις με κλειστά μάτια και κυρίως χωρίς να δοκιμάσεις το προϊόν. Στα αθλητικά ρούχα μην το κάνεις. Μην ξεχνάς ότι θα τα φοράς και θα κινείσαι και μάλιστα πολύ έντονα. Δοκίμασέ το λοιπόν και τσέκαρε εάν εφαρμόζει σωστά, εάν σου επιτρέπει να κάνεις συγκεκριμένες κινήσεις και το κυριότερο (εάν πρόκειται για κολάν) εάν διαφανίζει.  Άλλωστε θέλουμε να συγκεντρωθούμε στην άσκηση κι όχι να μας απασχολεί το outfit!



Κάντε κλικ εδώ για να δεις yoga pants για όλα τα στυλ!

Εσύ με τι κριτήριο επιλέγεις τα ρούχα που φοράς όταν γυμνάζεσαι;

Εάν σε ενδιαφέρουν τα θέματα άσκησης, διατροφής και fitness, μείνε συντονισμένη κάθε Παρασκευή στη στήλη Body & Mind.

Βίλλυ από Make up your dayz
villy
villy

Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!