Παρασκευή, Φεβρουαρίου 10, 2017

Δίαιτα vs Γυμναστική: ποιος είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να χάσεις βάρος?

"Κάνε αερόβια άσκηση αν θέλεις να αδυνατίσεις". "Αν δεν κάνεις δίαιτα, κιλά δεν χάνεις". "Γυμναστήριο κάθε μέρα και διατροφή, έτσι θα μειώσεις το βάρος σου και θα χάσεις και πόντους" "Απαπα ποιο γυμναστήριο? Καλέ εκεί θα φουσκώσεις και θα πάρεις κιλά, κάνε δίαιτα". "Αν δεν την ιδρώσεις τη φανέλα μην περιμένεις να δεις τον δείκτη της ζυγαριάς να πέφτει. Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν". Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με νέες συμβουλές για απώλεια βάρους. Και δοκιμάζουμε το ένα, δοκιμάζουμε το άλλο και προσπαθούμε συνεχώς και απογοητευόμαστε και ξανά από την αρχή. όμως αυτή τη φορά η επιστήμη μίλησε!




Σύμφωνα λοιπόν με έρευνες και μελέτες που έγιναν στο Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας (όχι εδώ, στην Αμερική), έβγαλαν το εξής συμπέρασμα: Η διατροφή παίζει τον κυρίαρχο ρόλο. Κι αυτό συμβαίνει για πολλούς λόγους.

Αρχικά αναφέρεται πως το μεγαλύτερο μέρος των θερμίδων που "καίμε" καθημερινά (ενέργεια που καταναλώνεται) πηγαίνει στις βασικές λειτουργίες του οργανισμού μας (είναι αυτό που λέμε μεταβολισμός), επομένως δεν μπορούμε να το ελέγξουμε. Η φυσική δραστηριότητα είναι ένα 10-30% των θερμίδων που καίμε. Οι επιστήμονες λοιπόν λένε ότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε απόλυτα τις θερμίδες που καταναλώνουμε, μπορούμε όμως να ελέγξουμε 100% τις θερμίδες που λαμβάνουμε. Επομένως με τη σωστή και ελεγχόμενη διατροφή μπορούμε να φτάσουμε στο στόχο μας. Επιπλέον κατέληξαν στο ότι εάν ένας άνθρωπος γυμνάζεται 5 φορές την εβδομάδα και έχει κρατήσει το ίδιο διατροφικό πρόγραμμα που είχε πριν ξεκινήσει τη γυμναστική, μπορεί να χάσει μέχρι 2,5 κιλά τον μήνα. Σπάνια όμως συμβαίνει, καθώς όταν ξεκινάει το γυμναστήριο τότε λαμβάνει και μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού και πολύ συχνά ανθυγιεινού φαγητού. 


Αυτά λένε οι επιστήμονες. Φυσικά όμως η άσκηση δεν γίνεται μόνο για την απώλεια κιλών. Τα οφέλη της είναι πολλαπλά, οπότε πριν αποφασίσεις να διακόψεις τη συνδρομή στο γυμναστήριο ξανασκέψου το. Και φυσικά μείνε μακριά από "μαγικές" δίαιτες και "ξόρκια". Φτιάξε ένα υγιεινό διατροφικό πλάνο που θα σου επιτρέπει να απολαμβάνεις τροφές που σου αρέσουν και δεν θα σου στερεί τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός σου. Και κάτι τελευταίο: Μπορεί να μην ελέγχεις απόλυτα το μεταβολισμό σου, όμως η άσκηση αυξάνει τον μεταβολισμό. Αυτό οι επιστήμονες γιατί δεν το είπαν? Κάτσε να τους στείλω ένα e-mail...

Βίλλυ από Make up your dayz
villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Θέλεις όλα τα νέα άρθρα στο inbox σου;