Τρίτη, Απριλίου 18, 2017

5 tips αποτοξίνωσης μετά το φαγοπότι του Πάσχα

Και μετά το φαγοπότι της Ανάστασης, το οποίο μας άφησε στην καλύτερη με ένα μικρό βάρος στο στομάχι, ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε στην καθημερινότητα μας και να μπούμε σε μια σειρά. Πριν αποφασίσεις οτιδήποτε σε θέμα δίαιτας, ίσως θα ήταν καλύτερο να σκεφτείς να κάνεις μια μικρή αποτοξίνωση για να μπεις πάλι στους ρυθμούς σου.



Λίγο πολύ οι κανόνες είναι γνωστοί, εγώ απλά στους υπενθυμίζω:

  1. Πες αντίο στην ζάχαρη. Προσπάθησε τουλάχιστον για τις επόμενες 3 ημέρες να την αποφύγεις αν και μεταξύ μας πρέπει να φύγει γενικώς από την ζωή σου. Αλλά έστω, κάνε ένα διάλειμμα από αυτήν για 3 ημέρες. Και φυσικά απέφυγε και τα κρυφά σημεία που θα την βρεις, όπως είναι τα δημητριακά (ναι ναι ακόμα και τα τύπου fitness ΟΛΑ έχουν ζάχαρη), προτίμησε πχ την βρώμη και αν δεν μπορείς να την αποφύγεις καθόλου επέλεξε την στέβια. Η Ελευθερία μας έχει μιλήσει σε προηγούμενο άρθρο για το πως μπορείς να την βάλεις στην ζωή σου.
  2. Πες αντίο στους υδατάνθρακες. Ξέρω ότι οι περισσότεροι νομίζουν ότι το κρέας είναι αυτό που μας πείραξε, ωστόσο αυτό είναι μύθος, καθώς το μεγαλύτερο κακό το κάνουν οι υδατάνθρακες. Αυτοί ευθύνονται κυρίως για το πάχος, την δυσπεψία και τα σκαμπανευάσματα του ζαχάρου. Επομένως, καλό είναι να τους περιορίσεις ή ακόμα καλύτερα να τους κόψεις. Προτίμησε τους καλούς υδατάνθρακες όπως τα λαχανικά και τα φρούτα. Κόψε τα ψωμιά, τις πατάτες και τα μακαρόνια.
  3. Πίνε πολύ νερό. Ο γενικός κανόνας αναφέρει 2 λίτρα νερό την ημέρα, αλλά αυτό ισχύει για έναν μέσο άνθρωπο περίπου 60-70 κιλών. Αν είσαι παραπάνω, πρέπει να πίνεις παραπάνω. Ο καλύτερος τρόπος να ελέγξεις αν είναι αρκετό το νερό που πίνεις είναι το χρώμα των ούρων σου. Αν τα ούρα σου είναι σκούρα, αυτό σημαίνει ότι δεν πίνεις αρκετό νερό και πρέπει να το αυξήσεις. Αν δυσκολεύεσαι να πιεις πολύ νερό, διάβασε εδώ 7 τρόπους για να σε βοηθήσουν να πιεις περισσότερο νερό.
  4. Ασκήσου. Αν δεν είσαι ο τύπος της υπερβολικής άσκησης και του γυμναστηρίου, δεν υπάρχει λόγος να πας να χτυπιέσαι για ώρες τώρα. Προτίμησε μιας ήπιας μορφής άσκηση, όπως το περπάτημα ή ακόμα καλύτερα την γιόγκα. Και αν δεν είσαι ο τύπος του γυμναστηρίου ή δεν έχεις χρήματα για να πας σε γυμναστήριο, η  Βίλλυ μας είχε γράψει στο παρελθόν 6 τρόπους για να γυμναστείς δωρεάν, επομένως δεν υπάρχουν δικαιολογίες.
  5. Πάρτε τις βιταμίνες και τα προβιοτικά σας. Είναι ο πιο ασφαλής τρόπος να επιστρέψεις γρήγορα σε ρυθμούς. Βρες εδώ ότι βιταμίνες χρειάζεσαι και μην ξεχνάς τα προβιοτικά καθώς είναι ιδανικά για όσους έχουμε θέματα με το έντερο και ναι μιλώ εκ πείρας.

Τα λέμε κάθε Τρίτη, αλλά αν δεν μπορείς να με αποχωριστείς σε περιμένω στο Blog μου 

Κατερίνα από τα The KM Projects
katerina m
katerina m

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Θέλεις όλα τα νέα άρθρα στο inbox σου;