Παρασκευή, Μαΐου 19, 2017

Προλαβαίνω μέχρι το καλοκαίρι;

Σε λιγότερο από δύο εβδομάδες μπαίνει το καλοκαίρι. Τουλάχιστον ημερολογιακά. Γιατί καλοκαίρι εννοούμε το τρίπτυχο διακοπές-θάλασσα-μπάνιο και δε νομίζω να είσαι αδειούχος από 1η Ιουνίου. Μακάρι βέβαια να είσαι, αλλά σε παρακαλώ μη μου το πεις γιατί η δική μου άδεια αργεί πάρα πολύ.




Σε αυτό το άρθρο δε θα μιλήσω για κιλά. Ποιος νοιάζεται για τα κιλά (εκτός από εσένα)? Και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να γνωρίσεις εκείνο το φοβερό αγόρι και μετά την ερώτηση "Τι ζώδιο είσαι?" να ακολουθήσει η ερώτηση "Πόσα κιλά είσαι?". Ζυγίσου όσο θέλεις (αν και δε συμφωνώ ούτε με αυτό), αλλά τα κιλά είναι ένας αριθμός για τον οποίο δε θα νοιαστεί κανένας άλλος εκτός από εσένα. Και είναι πολύ απλό: οι μύες ζυγίζουν περισσότερο από το λίπος, ο καθένας έχει τη δική του σωματοδομή, υπάρχει και κάτι που λέγεται "κατακράτηση", υπάρχει και το άλλο που λέγεται "απώλεια υγρών", και γενικώς με τα κιλά μην τρελαίνεσαι. Ας επικεντρωθούμε καλύτερα στην απώλεια πόντων και στο "ξεφούσκωμα" για να νιώθεις τέλεια στο καινούριο σου μπικίνι όσα κιλά και να ζυγίζεις!

Και ναι, προλαβαίνεις μέχρι το καλοκαίρι. Προλαβαίνεις όποιον (σε λογικά πλαίσια πάντα) στόχο έχεις θέσει. Βέβαια χρειάζεται πειθαρχία, αλλά εσύ είσαι δυνατό κορίτσι και σου αρέσουν οι προκλήσεις!

Δες παρακάτω μερικές συμβουλές που θα σε βοηθήσουν στην απώλεια πόντων, αλλά το βασικότερο θα καταπολεμήσουν την κατακράτηση και το φούσκωμα που μπορεί να νιώθεις.

1. Μακριά από αναψυκτικά, ανθρακούχα, συσκευασμένους χυμούς. Φουσκώνουν και μάλιστα χωρίς λόγο. Δοκίμασε να τα κόψεις εντελώς για μία εβδομάδα. Αντικατέστησε τα ανθρακούχα με νερό, τους τυποποιημένους χυμούς με φυσικούς χυμούς (που θα φτιάχνεις μόνη σου) και μείνε μακριά από αλκοόλ και κυρίως από τις μπύρες.

2. Μακριά από τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες. Για να μην παρεξηγηθώ, αυτές τις τροφές πρέπει να τις περιορίσεις, όχι να τις αποκλείσεις εντελώς από τη διατροφή σου. Όλοι γνωρίζουμε ότι συγκεκριμένα φρούτα και λαχνικά προκαλούν φούσκωμα, όπως τα δαμάσκηνα, τα βερίκοκα, το μπρόκολο, το κουνουπίδι και τα λαχανάκια Βρυξελλών. Επίσης απέφυγε τα προϊόντα ολικής άλεσης.

3. Τακτικά μικρά γεύματα. Πρόσφατα διάβασα ότι το άρωμα του φαγητού προκαλεί έκκριση υδροχλωρικού οξέος στο στομάχι κι όταν είσαι νηστικός τότε προκαλεί τυμπανισμό. Κρίμα δεν είναι να φουσκώνεις ενώ δεν τρως? Άσε που όσο μένεις νηστικός, τόσο "κοιμάται" ο μεταβολισμός σου και δεν κάνεις καύσεις, τόσες φορές το έχουμε πει!


4. Μείωσε το αλάτι. Το αλάτι προκαλεί κατακράτηση και οι μεγάλες ποσότητες είναι τόσο επιβλαβής για την υγεία, όσο και η ζάχαρη. Και μην πάει το μυαλό σου μόνο στο αλάτι που προσθέτεις στο φαγητό. Γιατί υπάρχει παντού κρυμμένο και είναι ύπουλο. Οπότε απέφυγε αλλαντικά, πατατάκια, παστά ψάρια, φέτα, κτλ.

5. Αύξησε τροφές πλούσιες σε νερό. Και εννοείται να πίνεις πολύ νερό. Όχι βέβαια, το νερό δε φουσκώνει. Το νερό ξεφουσκώνει. Το ίδιο ισχύει και με τις αντίστοιχες τροφές. Φάε πολύ αγγούρι, καρπούζι και φράουλες. Η λίστα των "διουρητικών" τροφών είναι μεγάλη και είναι όλες πολύ γευστικές και υγιεινές!

6. Πιες νερό με λεμόνι. Αυτό το συστήνουν οι περισσότεροι και το έχω δοκιμάσει κι εγώ. Δεν ξέρω αν όντως είναι τόσο θαυματουργό όσο λένε (για την καύση του λίπους) μπορώ να σου πω όμως με βεβαιότητα ότι όντως βοηθάει στο ξεφούσκωμα. Για μερικές μέρες μόλις ξυπνήσεις το πρωί πιες ένα ποτήρι νερό με μερικές σταγόνες λεμόνι. Βάλε και δυο φυλλαράκια μέντας ή λίγο ginger και θα με θυμηθείς!

7. Πράσινο τσάι. Και αυτό δοκιμασμένο! Καταρχάς συμβάλλει τρομερά στην αύξηση του μεταβολισμού!Προτίμησε όμως να το πίνεις ζεστό και όχι κρύο, γιατί τα κρύα ροφήματα προκαλούν σπασμούς στο στομάχι. Μπορείς να το πίνεις το πρωί εναλλάξ με την προηγούμενη πρόταση (νερό με λεμόνι). Στα συν του ότι έχει πολλά οφέλη για την υγεία, καθώς είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά.

8. Δοκίμασε πιλάτες. Ο μόνος λόγος που γράφω συγκεκριμένα για το πιλάτες κι όχι για οποιοδήποτε άλλο είδος γυμναστικής, είναι γιατί με το πιλάτες θα δεις εμφανή αποτελέσματα σε 4 εβδομάδες χωρίς να τραυματιστείς και χωρίς να καταπονήσεις το σώμα σου. Επίσης 4 εβδομάδες είναι αρκετές, όχι μόνο για πιο σφιχτή κοιλιά, αλλά και για να αρχίσει να αλλάξει σχήμα το σώμα σου!

Βίλλυ από Make up your dayz
villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Editor's picks : Ξεχωρίσαμε και σου προτείνουμε