Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2017

Πώς να γυμναστείς ενώ μισείς τη γυμναστική

Ούτε κι εγώ ήμουν άνθρωπος του γυμναστηρίου. Και δεν είμαι ακόμα για να πω την αλήθεια. Και για να πω την ακόμα μεγαλύτερη αλήθεια μισούσα οποιαδήποτε δραστηριότητα και δεν μπορούσα να καταλάβω τι ευχάριστο βρίσκουν οι άνθρωποι που πηγαίνουν ευλαβικά στο γυμναστήριο και δεν χάνουν ούτε ένα session και μάλιστα προτιμούν να στερηθούν μια έξοδο για να μη χάσουν το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθούν. Νόμιζα ότι αυτά ήταν μόνο για τους αθλητές κι όχι για τους απλούς, φυσιολογικούς ανθρώπους, τους κοινούς θνητούς. Κάποια στιγμή πήρα την απόφαση να ξεκινήσω γυμναστική κυρίως επειδή η κατάσταση είχε ξεφύγει εκτός ελέγχου, αλλά κι επειδή είχα την ανάγκη να βρω κάτι να με αποφορτίσει σε μια αρκετά αγχώδη περίοδο της ζωής μου. Για σένα λοιπόν που θέλεις να κάνεις την προσπάθειά σου να γυμναστείς αλλά δεν θέλεις ούτε να ακούς αυτή τη μισητή λέξη (γ υ μ ν α σ τ ι κ ή) έχει γραφτεί αυτός ο mini-οδηγός!




1. Σκέψου τι είναι αυτό που δε σου αρέσει. Οκ, τη μισείς. Τι ακριβώς όμως μισείς? Το να σηκώνεις βάρη? Το να χοροπηδάς? Το να τρέχεις? Το να στέκεσαι ανάποδα στηριγμένη στο ένα χέρι? Το να κάνεις κοιλιακούς? Η μουσική που παίζει? Δεν μπορεί να σε ενοχλούν όλα, οπότε βρες αυτό το κάτι που σε "χαλάει" και αμέσως έχεις βρει για ποιο λόγο δεν πλησιάζεις τα γυμναστήρια σε ακτίνα 5 χιλιομέτρων. Και για ποιο λόγο αλλάζεις κουβέντα όταν έρχεται εκεί η συζήτηση. Και για ποιο λόγο άνοιξες με το ζόρι αυτό το άρθρο (όπως και τα υπόλοιπα άρθρα για γυμναστική) για να το διαβάσεις!

2. Σκέψου τι είναι αυτό που σου αρέσει. Κι αυτή είναι η ολοκλήρωση του πρώτου και σημαντικότερου βήματος. Εφόσον έχεις εντοπίσει τα "ναι" και τα "όχι" έχεις βρει μόνη σου το πρόγραμμα που θέλεις να κάνεις κι αυτό που θέλεις να αποφύγεις. Σε αυτή τη φάση το μόνο που μένει είναι να ξεκινήσεις.

3. Σκέψου εάν κάνεις σωστά τις ασκήσεις. Εάν σε έχει πιάσει το φιλότιμο και κάνεις γυμναστική, αλλά παρολ'αυτά  δε σου αρέσει και αντί να νιώθεις αποσυμπίεση νιώθεις εκνευρισμό, τότε πολύ πιθανό να κάνεις κάτι λάθος. Σκοπός της γυμναστικής είναι να σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, κι όχι να σε επιβαρύνει. Συγκεντρώσου λίγο περισσότερο και ρώτα τον γυμναστή σου τις λεπτομέρειες της άσκησης. Μήπως ρίχνεις το βάρος του σώματός σου σε λάθος σημεία? Μήπως πιέζεσαι παραπάνω? Μήπως δεν έχεις σωστή τεχνική?

4. Μην πιέζεις τον εαυτό σου. Την κάθε άσκηση την εκτελούμε μέχρι εκεί που μπορούμε. One step at a time. Σιγά σιγά θα φτάσεις στην ολοκλήρωση της άσκησης. Και τότε θα νιώσεις υπερήφανη που τα κατάφερες. Εάν πιέζεσαι να κάνεις κάτι τέλεια με την πρώτη φορά που θα το δοκιμάσεις, το πιο πιθανό είναι να νιώσεις άσχημα με τον εαυτό σου και να έχεις αίσθημα ανικανοποίητου που δεν τα κατάφερες. Φυσικά και είναι λάθος.


5. Κάνε γυμναστική με φίλους. Με παρέα είναι όλα καλύτερα! Ακόμα και η γυμναστική! Νομίζω ότι αυτό δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση, το καταλαβαίνεις.

6. Δήλωσε συμμετοχή σε μαθήματα που έχουν "πλάκα". Το τι έχει πλάκα είναι σχετικό, εμένα πάντως με κάνει να περνάω καλά η zumba, το tumbao, και ο χορός! Εσύ μπορεί να περνάς καλά στο κολυμβητήριο, γούστα είναι αυτά! Το να γυμνάζεσαι και να το διασκεδάζεις είναι η χρυσή τομή οπότε δοκίμασε κάτι που θα σε κάνει να νιώσεις πιο ανάλαφρη και γιατί όχι, να γελάσεις και κατά τη διάρκεια!

Εσύ έχεις βρει τρόπους να μη μισείς τη γυμναστική?

Βίλλυ από Make up your dayz
villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Editor's picks : Ξεχωρίσαμε και σου προτείνουμε