SEO : Πόσες αναρτήσεις πρέπει να γράφεις τη βδομάδα για να έχεις ένα επιτυχημένο blog

Η δημιουργία ενός επιτυχημένου blog δεν είναι απλή υπόθεση κι αυτό γιατί επιτυχημένο blog σημαίνει κάτι διαφορετικό για κάθε blogger: για κάποιους σημαίνει περισσότερες επισκέψεις, για άλλους περισσότερα χρήματα ή περισσότερη αναγνώριση και μπορεί να σημαίνει πολλά ακόμη ανάλογα με το πώς ορίζει καθένας το τι είναι επιτυχημένο blog.






Νομίζω όμως ότι όλοι μπορούμε να συμφωνήσουμε στο εξής: Δημιουργώ ένα επιτυχημένο blog σημαίνει πρωταρχικά ένα πράγμα: ότι δε θα παρατήσω το blog μου.

Γιατί αν παρατήσεις το blog σου, δε θα έρθει η επιτυχία όπως και αν την ορίζεις ή την ονειρεύεσαι.





Η οργάνωση και ο προγραμματισμός των αναρτήσεων είναι ένα σημαντικό προαπαιτούμενο για τη δημιουργία ενός ιστολογίου που θα έχει επιτυχία σε βάθος χρόνου.

Άρα για να φτιάξεις ένα επιτυχημένο blog όπως εσύ το ονειρεύεσαι, πρέπει να έχεις ένα σύστημα που σου εξασφαλίζει ακριβώς αυτό: ότι δε θα τα παρατήσεις.

Το άλλο βασικό θέμα που θα δούμε είναι πώς σχετίζεται η συχνότητα των αναρτήσεων που ανεβάζεις στο blog σου με το SEO, δηλαδή την επισκεψιμότητα και την κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Ποια είναι η μαγική συνταγή που κάνει τα πράγματα εύκολα, απλά και συγκεκριμένα; Με άλλα λόγια:

Πόσες αναρτήσεις χρειάζεται να γράφεις τη βδομάδα για να δημιουργήσεις ένα επιτυχημένο blog;


Χρειάζεσαι οπωσδήποτε 1 ανάρτηση τη βδομάδα για να έχεις συνέπεια στο blog σου.

Ούτε περισσότερες αναρτήσεις, ούτε λιγότερες!

Η Google ανταμείβει τη συνέπεια όπως έχουμε πει και στο άρθρο με τα 3 σημεία κλειδιά για ένα επιτυχημένο blog και ως ανταμοιβή δίνει στα συνεπή ιστολόγια υψηλότερη κατάταξη που με τη σειρά της οδηγεί σε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.


Σκέψου το εξής:

  • Αν ανεβάζεις μια ανάρτηση τη βδομάδα χρειάζεσαι 52 αναρτήσεις το χρόνο για να είσαι συνεπής στο blog σου.
  • Αν όμως ο στόχος σου είναι να έχεις 3 αναρτήσεις τη βδομάδα χρειάζεσαι πάνω από 150 αναρτήσεις το χρόνο. Πόσο εύκολο είναι να γράψεις 150 αναρτήσεις σε ένα χρόνο; Και σκέψου ότι δεν είναι μόνο η ανάρτηση, είναι και η προώθηση των αναρτήσεών σου και το e-mail marketing δηλαδή το newsletter που θα στείλεις στη λίστα εγγεγραμμένων. Πόσο πιο εύκολο είναι να προωθήσεις σωστά 50 αναρτήσεις από ό,τι 150;

Ποιο από τα δύο σου φαίνεται πιο εύκολο να γίνει και να συνεχιστεί σε βάθος χρόνου ώστε να σου εξασφαλίσει την επιτυχία ;

SEO Πόσο τακτικά πρέεπει να ανεβάζεις άρθρα στο site σου

Το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι bloggers είναι ότι πέφτουν με τα μούτρα στο blogging και γράφουν 3-4 αναρτήσεις τη βδομάδα για ένα εξάμηνο ακόμα και για ένα χρόνο και μετά τα παρατούν τελείως!

Τι σχέση έχει το SEO και η επισκεψιμότητα με το πόσες αναρτήσεις ανεβάζεις τη βδομάδα;


 Ακόμα κι αν έχεις υλικό και χρόνο για περισσότερες αναρτήσεις πάλι είναι καλύτερο για λόγους SEO  να δημοσιεύσεις όλο το υλικό σε μία ανάρτηση τη βδομάδα και όχι σε περισσότερες.


Θα σου δώσω ένα παράδειγμα για να καταλάβεις τι εννοώ.

Ας πούμε ότι πλησιάζουν Χριστούγεννα και κάθισες το Σαββατοκύριακο και έφτιαξες μερικές κατασκευές με τα παιδιά.Δεν προλαβαίνεις όμως να τις διασπείρεις χρονικά σε περισσότερες βδομάδες γιατί θα περάσουν τα Χριστούγεννα και σκέφτεσαι να τις ανεβάσεις στο μπλογκ σε δύο ή σε τρεις αναρτήσεις.


Ακόμα και σ'αυτήν την περίπτωση που έχεις το υλικό σε συμφέρει να κάνεις 1 μόνο ανάρτηση. Γιατί;



1ον η Google αγαπάει περισσότερο τις μεγάλες αναρτήσεις


 Με το νέο αλγόριθμο τα μεγάλα άρθρα θεωρούνται πιο ποιοτικά και ανεβαίνουν ψηλότερα στα αποτελέσματα άρα έχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, ενώ τα μικρά άρθρα ειδικά αυτά που είναι κάτω από 350 λέξεις στέλνουν στον αλγόριθμο το σήμα: αυτό το άρθρο δεν έχει αναπτύξει το θέμα διεξοδικά, αφού είναι τόσο μικρό, άρα συμπεραίνει ο αλγόριθμος ότι είναι φτωχό και ελλιπές και άρα κατατάσσεται χαμηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. (Διάβασε σχετικά το δωρεάν βιβλίο - οδηγό SEO για bloggers κεφάλαιο 14)

2ον ένα μεγαλύτερο άρθρο θα κρατήσει περισσότερη ώρα τον αναγνώστη στο blog σου


Αφού κατάφερες να φέρεις περισσότερους επισκέπτες στο blog σου σκοπός είναι να τους κρατήσεις περισσότερη ώρα μέσα στο ιστολόγιό σου.

Αυτό σημαίνει ότι γράφοντας ένα μεγάλο, αναλυτικό άρθρο στο blog σου ότι βοηθάς το SEO/ranking σου αφού αυτό μειώνει το bounce rate.
Γιατί το bounce rate στα στατιστικά είναι ο μόνος αριθμός που θέλεις να είναι μικρός. Για την ακρίβεια όσο μικρότερος τόσο το καλύτερο.  (Διάβασε σχετικά το δωρεάν βιβλίο - οδηγό SEO για bloggers κεφάλαιο 11)

3ον Άλλο να προωθήσεις 2 ή 3 άρθρα και άλλο 1

Σημαντικό ρόλο στην επισκεψιμότητα ενός ιστολογίου δεν παίζει μόνο η καλή δουλειά που έχεις κάνει εφαρμόζοντας τις συμβουλές του οδηγού SEO αλλά και η προώθηση του blog post κυρίως μέσω newsletter στη λίστα εγγεγραμμένων αλλά φυσικά και στα social media που κανένας blogger δε μπορεί να αγνοήσει.


Αφού το ξεκαθαρίσαμε αυτό πάμε στο πρακτικό κομμάτι.

Πώς θα καταφέρεις λοιπόν να ανεβάζεις αυτή τη μία αλλά καλή ανάρτηση κάθε βδομάδα;

20 λεπτά τη μέρα είναι αρκετά για να έχεις μία ποιοτική ανάρτηση έτοιμη και ολοκληρωμένη κάθε βδομάδα.

Μπορείς να τα εξοικονομήσεις;

Διάβασε σχετικά: Πώς να δημιουργήσεις περισσότερο χρόνο μέσα στη μέρα σου για να εμπνευστείς


Στο άρθρο που θα ανέβει το επόμενο διάστημα θα σου αποκαλύψω το ακριβές σύστημά μου για το πώς αυτά τα 20 λεπτά τη μέρα αν χρησιμοποιηθούν με την κατάλληλη μέθοδο θα σε βοηθήσουν να μην ξαναμείνεις χωρίς ανάρτηση

Μέχρι τότε θέλω να αφήσσεις ένα σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση και να μου πεις τον τρόπο ή τους τρόπους που σκέφτηκες για να εξοικονομήσεις τα 20 λεπτά την ημέρα που λέγαμε .


Συμβουλές SEO για bloggers - Βγες Νο 1 στη Google


CONVERSATION

4 σχόλια:

  1. θα ήθελα να μάθω πόσες επισκέψεις την ήμερα σε μια ανάρτηση στο blog ή σε σύνολο των αναρτήσεων ημερησίως, θεωρούνται ικανοποιητικές και πως μπορεί να πετύχει κάποιος το μέγιστο αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημασία δεν έχει ο αριθμός των επισκεπτών αλλά πόσο πιστοί είναι αυτοί οι επισκέπτες, πόσο εμπιστεύονται εσένα και το blog σου. Ο μόνος αριθμός που το μετράει αυτό είναι το boince rate. Ο λόγος που έχουμε συνδέσει τις επισκέψεις με την επιτυχία ενός ιστολογίου και γενικότερα μιας ιστοσελίδας είναι γιατί πριν αρκετά χρόνια ο μόνος τρόπος για να έχεις έσοδα μέσω του blog σου ήταν οι διαφημίσεις και η αλήθεια είναι ότι ακόμα και σήμερα για να έχεις αρκετά έσοδα από διαφημίσεις χρειάζεσαι πολλές επισκέψεις.Ωστόσο οι επισκέψεις από μόνες τους δεν εξασφαλίζουν ούτε την επιτυχία και τη βιωσιμότητα ενός blog ούτε σχετίζονται στις μέρες μας με το πόσα χρήματα μπορείς να βγάλεις από το ιστολόγιό σου.

      Διαγραφή
  2. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου Δέσποινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Take a moment to leave a comment!