Πώς να γυμναστείς στο σπίτι δωρεάν και χωρίς εξοπλισμό : εύκολες ασκήσεις


Ούτε κι εγώ ήμουν άνθρωπος του γυμναστηρίου. Και δεν είμαι ακόμα για να πω την αλήθεια.

 Και για να πω την ακόμα μεγαλύτερη αλήθεια μισούσα οποιαδήποτε δραστηριότητα και δεν μπορούσα να καταλάβω τι ευχάριστο βρίσκουν οι άνθρωποι που πηγαίνουν ευλαβικά στο γυμναστήριο και δεν χάνουν ούτε ένα session και μάλιστα προτιμούν να στερηθούν μια έξοδο για να μη χάσουν το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθούν.



 Νόμιζα ότι αυτά ήταν μόνο για τους αθλητές κι όχι για τους απλούς, φυσιολογικούς ανθρώπους, τους κοινούς θνητούς. Κάποια στιγμή πήρα την απόφαση να ξεκινήσω γυμναστική κυρίως επειδή η κατάσταση είχε ξεφύγει εκτός ελέγχου, αλλά κι επειδή είχα την ανάγκη να βρω κάτι να με αποφορτίσει σε μια αρκετά αγχώδη περίοδο της ζωής μου.

Για σένα λοιπόν που θέλεις να κάνεις την προσπάθειά σου να γυμναστείς αλλά δεν θέλεις ούτε να ακούς αυτή τη μισητή λέξη (γ υ μ ν α σ τ ι κ ή) έχει γραφτεί αυτός ο mini-οδηγός για το πώς να γυμναστείς ενώ μισείς τη γυμναστική


 Αυτή τη στιγμή όλοι βιώνουμε μια τέτοια αγχωτική περίοδο και μάλιστα κάνουμε καθιστική ζωή καθώς μένουμε σπίτι. Οπότε είναι ευκαιρία, αν όχι ανάγκη, να αρχίσεις να γυμνάζεσαι.
Ωραία, αλλά Πόσες φορές την εβδομάδα πρέπει να γυμνάζομαι; σε ακούω να ρωτάς;

Ας ξεκινήσουμε από κάτι πολύ βασικό. Δεν υπάρχει πρέπει. Ούτε μπορώ. Υπάρχει θέλω.

 Γιατί αν θέλεις όλα τα μπορείς κι όλα τα προλαβαίνεις.

 Οπότε ας το πάρουμε από την αρχή. Θέλεις να είσαι σε φόρμα, σε καλή φυσική κατάσταση. Θέλεις να γραμμώσεις, να δυναμώσεις, να αλλάξεις το σώμα σου βρε παιδί μου ή έστω να μη "βαλτώσεις" σε αυτή τη φάση του εγκλεισμού που διανύουμε. Πόσο συχνά όμως πρέπει να γυμνάζεσαι για να τα καταφέρεις αυτά; Ή έστω αυτό που θέλεις από αυτά; Κλικ εδώ και θα μάθεις!




Πριν πάμε στις ασκήσεις γυμναστικής στο σπίτι που σου προτείνουμε, διάβασε ευλαβικά τι πρέπει και τις δεν πρέπει να κάνεις πριν τη γυμναστική 


Εύκολες ασκήσεις γυμναστικής χωρίς εξοπλισμό



Θα ξεκινήσουμε με 2 ΕΥΚΟΛΕΣ ασκήσεις για καλλίγραμμα πόδια

Για την εκτέλεση αυτών των ασκήσεων έχει χρησιμοποιηθεί λάστιχο γυμναστικής. Εάν δεν έχεις, μπορείς εναλλακτικά να χρησιμοποιήσεις μόνο ένα κολάν! Χρειάζεσαι απλά κάτι ελαστικό για να κρατάει αντίσταση.

Συνεχίζουμε με Ασκήσεις για δυνατά και καλοσχηματισμένα χέρια  

Τα κακά νέα είναι ότι τα χέρια είναι από τα πρώτα σημεία του σώματος που χαλαρώνουν με το πέρασμα του χρόνου. Τα καλά νέα είναι ότι είναι από τα πρώτα σημεία του σώματος που δυναμώνουν και σφίγγουν με πολύ απλές ασκήσεις και με το λιγότερο κόπο! 

Υπάρχουν 2 πολύ απλές ασκήσεις, που απαιτούν ελάχιστο χρόνο και καθόλου εξοπλισμό, αλλά δίνουν το μέγιστο αποτέλεσμα!

2 ακόμη ασκήσεις, έτσι για την ποικιλία (αλλά και για να τις προσθέσεις στο καθημερινό σου workout): Ασκήσεις για δυνατά και καλοσχηματισμένα χέρια με λάστιχο γυμναστικής


Για την εκτέλεση των ασκήσεων χρησιμοποιήσαμε λάστιχο γυμναστικής. Εάν δεν έχεις στο σπίτι σου, μπορείς να το αντικαταστήσεις με ένα κολάν! Έχε υπόψη σου ότι απλά χρειάζεσαι κάτι που να φέρνει αντίσταση. 


Το θέμα που απασχολεί τις περισσότερες γυναίκες δε θα μπορούσαμε να το αφήσουμε εκτός, γι'άυτό και έχουμε βρει τις 3 top ασκήσεις για τέλειους γλουτούς

Το ξέρεις ότι δεν πρέπει να γκρινιάζεις που έχεις μεσογειακό τύπο σώματος, έτσι; Και το ξέρεις ότι δεν χρειάζεται να ζηλεύεις τις Βραζιλιάνες. Γιατί με 3 απλές ασκήσεις μπορείς να γυμνάσεις και να αλλάξεις την περιοχή των γλουτών! Και όχι δεν μιλάμε για squats. Είναι φρέσκες ασκήσεις, γρήγορες, σύντομες και θαυματουργές!


Σε αυτό το άρθρο θα δεις μια σειρά ασκήσεων για τους δικέφαλους (το λεγόμενο "ποντίκι") και για τους τρικέφαλους (το τμήμα του μπράτσου που βρίσκεται στην εσωτερική πλευρά του βραχίονα και είναι το πρώτο που χαλαρώνει). 

Για τις ασκήσεις αυτές των δικεφάλων και τρικεφάλων μπορείς να χρησιμοποιήσεις βαράκια του 1 κιλού ή ακόμα και μικρά μπουκαλάκια νερού, κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά!

Ανάλογα με τη φυσική σου κατάσταση μπορείς να κάνεις από 2 έως 4 σετ των 10 έως 15 επαναλήψεων. Εάν δεν έχεις εντάξει τη γυμναστική στην καθημερινή σου ρουτίνα, καλό είναι να ξεκινήσεις με 2 σετ των 10 επαναλήψεων και σταδιακά μπορείς να τα αυξήσεις!



Πολλές δικαιολογίες μπορείς να βρεις για να αποφύγεις τη γυμναστική. Αλλά ναι, είναι δικαιολογίες. Γιατί υπάρχει λύση για τα πάντα. Αρκεί να το θέλεις! Γι'αυτό και είχαμε ανεβάσει το άρθρο 6 τρόποι να γυμναστείς εντελώς ΔΩΡΕΑΝ πολύ πριν το #μένουμε_σπίτι όπου αναγκαστικά η επίσκεψη στο γυμναστήριο είναι αδύνατη. Διάβασέ το για να πάρεις ακόμα περισσότερες ιδέες!



Ακόμα όμως κι αν δεν έχεις πειστεί ακόμα να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι στο σπίτι και να κινείσαι περισσότερο φρόντισε να μην παραλείψεις τις ασκήσεις streching 

 Είτε είσαι μαθήτρια, είτε είσαι φοιτήτρια, είτε είσαι εργαζόμενη, είτε δεν είσαι τίποτα από τα παραπάνω, είναι βέβαιο ότι θα περάσεις πολλές ώρες μέσα στην εβδομάδα καθισμένη σε μια (άβολη συνήθως) καρέκλα ή στον καναπέ ειδικά σε αυτή την περίοδο της καραντίνας.

 Έχεις σκεφτεί πόσο μπορεί να επιβαρύνεται το σώμα σου από την καθιστική ζωή και από την κακή στάση του σώματος; Μπορείς όμως με πολύ απλές ασκήσεις να ανακουφίσεις το σώμα σου από τους πόνους αλλά και να το προφυλάξεις.

Στο παραπάνω άρθρο θα δεις απλές ασκήσεις stretching («τεντώματος»/ «ξεπιάσματος»/ διατάσεις όπως θέλεις πες το) που μπορείς να τις κάνεις στην καρέκλα, στον καναπέ, στο κρεβάτι σου ή ακόμα και περιμένοντας στην ουρά μιας δημόσιας υπηρεσίας. Τόσο απλές, τόσο εύκολες κι όμως τόσο ευεργετικές!


Τέλος διάβασε προσεχτικά τι θα ήταν καλό να κάνεις μετά τη γυμναστική για να δεις τα μέγιστα αποτελέσματα 




Από τη Βίλλυ, wellness editor του Εdit Your Life Magazine


CONVERSATION

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Take a moment to leave a comment!