Παρασκευή, Φεβρουαρίου 12, 2016

Do's & Don'ts πριν τη γυμναστική

Πήρες τη μεγάλη απόφαση και γράφτηκες στο γυμναστήριο! Εναλλακτικά αποφάσισες να γυμναστείς μαζί μας, μέσω της στήλης Body & Μind! Όρμησες στα μαγαζιά για να ανανεώσεις την γκαρνταρόμπα σου, προσαρμόζοντάς την στις νέες σου ανάγκες, δηλαδή κολάν, φόρμες, αθλητικά παπούτσια, αθλητικά t-shirts, κορδέλες για τα μαλλιά (για να μην τρέχει ο ιδρώτας στα μάτια), στρώμα γυμναστικής κτλ. 

do's & don'ts before workout



Είσαι λοιπόν πανέτοιμη! Ή μήπως όχι;
Πριν ξεκινήσεις την προπόνησή σου, διάβασε οπωσδήποτε τα παρακάτω tips για να μη σε πιάσει ο προπονητής σου αδιάβαστη!

Do's & Don'ts πριν το workout:

1. Βρες το είδος της άθλησης που σου ταιριάζει. Είναι ίσως το πιο σημαντικό. Θέλεις να γυμναστείς για λόγους υγείας, ομορφιάς ή εκτόνωσης; Υπάρχουν άπειρα προγράμματα εκγύμνασης και σίγουρα θα βρεις κάποιο που θα σε ιντριγκάρει και δεν θα σε κάνει να το εγκαταλείψεις ποτέ!

2. Ποτέ γυμναστική με γεμάτο στομάχι. Εάν κάνεις το πρόγραμμά σου τις απογευματινές ώρες, φρόντισε να μεσολαβήσουν 2-3 ώρες τουλάχιστον πριν από το προηγούμενο γεύμα.

3. Ποτέ γυμναστική με άδειο στομάχι. Όσο αρνητικό είναι το πρώτο τόσο είναι και το δεύτερο. Φρόντισε να έχεις φάει νωρίτερα μια μπάρα δημητριακών, μία χούφτα ξηρούς καρπούς ή ένα φρούτο. Ειδικά η μπανάνα θεωρείται φρουτο-φάρμακο, καθώς προστατεύει εσένα και τους μύες σου από κράμπες και καταπόνηση. 

do's & don'ts before workout

4. Ποτέ γυμναστική με άβολα ρούχα. Όσο άβολα είναι τα πολύ στενά ρούχα, τόσο άβολα είναι και τα πολύ φαρδιά. Χρειάζεσαι κάτι με άνετη εφαρμογή που να μη σου αποσπάει την προσοχή από την προπόνησή σου.

5. Ποτέ μην πίνεις μεγάλες ποσότητες νερού κατά τη διάρκεια της άσκησης. Επιτρέπεται μόνο ένα ποτήρι νερό ανά 20 λεπτά σωματικής άσκησης. Ωστόσο φρόντισε να διατηρείς τον οργανισμό σου ενυδατωμένο πίνοντας επαρκείς ποσότητες νερού καθόλη τη διάρκεια της ημέρας. 

do's & don'ts before workout6. Φρόντισε να έχεις πάρει έναν καλό υπνάκο. Αυτό ισχύει και πριν και μετά την προπόνηση. Πρέπει να δίνεις χρόνο στο σώμα σου να αποκαθιστά τις βλάβες στους μύες και να ξεκουράζεται.                                                                                                                 7. Κλείσε το κινητό σου. Μην το βάλεις απλά στο αθόρυβο, γιατί εάν η προπόνησή σου δεν απαιτεί έντονη και δυνατή μουσική , η δόνηση θα ακούγεται, θα σου αποσπά την προσοχή και δεν θα είσαι συγκεντρωμένη σε αυτό που κάνεις. 
Τέλος, για όποιο λόγο και να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι, να ξέρεις ότι πήρες μια απόφαση που δεν θα τη μετανιώσεις ποτέ! Ακόμα κι αν κάνεις λάθη (που είναι βέβαιο), αν βαρεθείς καμιά φορά να κάνεις την προπόνησή σου (κι αυτό θα συμβεί αρκετές φορές), αν αλλάζεις τα προγράμματα γυμναστικής σαν τα πουκάμισα (μα πώς αλλιώς θα βρεις αυτό που σου ταιριάζει;), ακόμα και τότε λοιπόν το σώμα σου θα σε ευγνωμονεί!

Είμαι η Βίλλυ και κάθε Παρασκευή θα τα λέμε από τη στήλη Body & Mind ανακαλύπτοντας πώς μπορούμε να αλλάξουμε τη ζωή μας εναρμονίζοντας το σώμα με το πνεύμα! 

Βίλλυ από το Make up your dayz   




villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας εδώ

3 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελευθερία! Είναι απλά πράγματα που όμως καμιά φορά τα παραβλέπουμε (π.χ. εγώ μονίμως ξεχνάω το Νο 7)!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Ελευθερία! Είναι απλά πράγματα που όμως καμιά φορά τα παραβλέπουμε (π.χ. εγώ μονίμως ξεχνάω το Νο 7)!!

      Διαγραφή

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Editor's picks : Ξεχωρίσαμε και σου προτείνουμε