Παρασκευή, Μαρτίου 25, 2016

Ποιο πρόγραμμα γυμναστικής να διαλέξω;

Ο Φεβρουάριος και ο Μάρτιος είναι οι μήνες που τα γυμναστήρια γεμίζουν κόσμο. Τον Απρίλιο δυσκολεύεσαι να βρεις χώρο να αφήσεις τα πράγματά σου. Τον Μάιο περισσότερο χρόνο περνάς στο να μιλάς με τους νέους φίλους που έχεις κάνει παρά να γυμναστείς. Τον Ιούνιο αρχίζει και πέφτει η κίνηση. Το Ιούλιο το γυμναστήριο μοιάζει με τη Σελήνη: βλέπεις δύο-τρεις αστροναύτες (αθλητές) και ξέρεις ότι κι αυτοί θα φύγουν.
fitness programme



Συμβαίνει λοιπόν το εξής: πηγαίνουμε στο γυμναστήριο για να χτίσουμε κορμί να βγούμε στις παραλίες, να βγάλουμε φωτογραφίες, να βγάλουμε selfies, να είμαστε ωραίοι και μοιραίοι. Δεν ισχύει για όλους, ισχύει όμως για την πλειοψηφία. Γιατί όμως σταματάς το γυμναστήριο μετά το καλοκαίρι και πηγαίνει χαμένη όλη σου η προσπάθεια και ο κόπος; Μήπως τελικά δεν έχεις βρει ένα πρόγραμμα να σου ταιριάζει; 

Παρακάτω θα δεις μια λίστα με όλα τα νέα προγράμματα- trends που θα σε κάνουν να ανυπομονείς να περάσει ο Αύγουστος για να συνεχίσεις τις προπονήσεις σου! 

  • Zumba η παιχνιδιάρα: Φώτα, μουσική, πάμε! Υπάρχει τίποτα καλύτερο από τον χορό και τη μουσική; Η zumba είναι μια αερόβια άσκηση με πολύ κίνηση, πολύ μουσική, πολύ κέφι και πολύ ζωντάνια! Σε βοηθάει να εκτονωθείς, να γελάσεις, να νιώσεις έφηβη! Άσε που παράλληλα χτίζεις πόδια και γλουτούς! Αυτό δεν θέλουμε;
  • Yoga η ύπουλη: Εάν έχεις κάνει έστω και μία φορά yoga, θα καταλάβεις γιατί την αποκαλώ ύπουλη. Βλέπεις τις ασκήσεις και την απλότητα και ηρεμία που αυτές εκτελούνται και σκέφτεσαι "Τώρα γυμνάζομαι ή κοροϊδευόμαστε;". Ξεκινάς να κάνεις μια άσκηση και νιώθεις να σε "τραβάει" από εδώ, να σε "τραβάει" από εκεί, τα χέρια και τα πόδια να τρέμουν και παράλληλα συνειδητοποιείς ότι έχεις ιδρώσει! Ναι λοιπόν γυμνάζει. Και γυμνάζει όλο το σώμα. Και γυμνάζει και πολύ. Και μετά από μία ώρα νιώθεις αυτή την "κάθαρση" που παρακαλάς να έρθει!
fitness programme
  • Pilates το αυστηρά δομημένο: Γνωρίζεις ήδη ότι το pilates είναι μια μορφή άσκησης που συμβάλει στην αποκατάσταση του σώματος (από τραυματισμούς, κακή στάση, επεμβάσεις κτλ), βοηθάει στη σωστή στάση, ενώ παράλληλα δυναμώνει, γραμμώνει, "χτίζει κορμί". Δεν είναι αερόβια άσκηση, οπότε εάν σε ενδιαφέρει η καύση λίπους καλύτερα να επιλέξεις κάποιο αερόβιο πρόγραμμα. Ωστόσο είναι μια ιδανική μορφή άσκησης για όλες τις ηλικίες και ανεξαρτήτως φυσικής κατάστασης! Οι ασκήσεις μάλιστα είναι αυστηρά μελετημένες ώστε να μην προκληθεί τραυματισμός, απεναντίας να διορθωθεί και να αποκατασταθεί όποιο πρόβλημα υπάρχει!
  • Abs & Thighs ή Abs & Hips το γυναικείο: Γιατί γυναικείο; Γιατί πάντα το επιλέγουν γυναίκες! Είναι ένα αερόβιο πρόγραμμα 30-40 λεπτών το οποίο μπορείς να συναντήσεις με διαφορετικές ονομασίες, όμως ο σκοπός είναι ένας: γυμνάζει το σώμα από τη μέση και κάτω! Χτίζεις κοιλιακούς, ανορθώνεις τους γλουτούς, γραμμώνεις τα πόδια, διώχνεις τα "love grabs" (από τα πλαϊνά της μέσης) και γενικώς μεταμορφώνεις το σώμα σου. Είναι μικρότερης διάρκειας γιατί είναι αρκετά εξαντλητικό και στηρίζει την καύση του λίπους στην αύξηση των παλμών και στις εναλλαγές των ασκήσεων! 
  • Crossfit για δυνατούς λύτες: Κάπου είχα διαβάσει ότι κάνοντας ένα μάθημα crossfit θα νιώσεις πάλι παιδί! Γιατί χοροπηδάς, κυλίεσαι, εξοντώνεσαι, εξαντλείσαι κι όλα αυτά τα κάνεις με χρονόμετρο. Θα βελτιώσεις πολύ την αντοχή σου, τη δύναμη, την ευλυγισία, θα κάψεις θερμίδες, λίπος, θα "χύσεις ιδρώτα"! Ωστόσο δεν είναι παιχνίδι, είναι σκληρό άθλημα, αλλά τα αποτελέσματά του στο σώμα σου αλλά και την υγεία σου θα είναι άμεσα εμφανή!

fitness programme

Πριν ξεκινήσεις το πρόγραμμα που διάλεξες, μην ξεχάσεις να διαβάσεις τα Do's & Dont's για πριν το γυμναστήριο, για να μη σε πιάσουν αδιάβαστη!

Αν σε ενδιαφέρει να δεις ασκήσεις yoga πριν τις δοκιμάσεις, μπορείς να διαβάσεις τα άρθρα:

Αυτά είναι τα trends που κυκλοφορούν! Εσύ ποιο από αυτά έχεις δοκιμάσει/κάνεις?

Είμαι η Βίλλυ και κάθε Παρασκευή θα τα λέμε από τη στήλη Body & Mind, ανακαλύπτοντας πώς μπορούμε να αλλάξουμε τη ζωή μας εναρμονίζοντας το σώμα με το πνεύμα!

Βίλλυ από το Makeup your dayz

villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας εδώ

2 σχόλια:

  1. Πολυ χρησιμη αναρτηση!
    Εγω επελεξα να ξεκινησω zumba γιατι πιστευω οτι θα ειναι πιο ευχαριστη αφου λατρευω την μουσικη και το χορο!
    Για την yoga συμφωνω οτι μπορει να φαινονται κατι απλες ασκησουλες αλλα δεν ειναι αφου γυμναζεις το σωμα απο το εσωτερικο ως το εξωτερικο με τις διαφορες ασκησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάρα πολύ καλή επιλογή έκανες! Δεν είναι πολύ χαρούμενη άσκηση? Και αναζωογονητική! αφού η γυμναστική είναι εκτόνωση πρέπει να βρούμε αυτό που μας αρέσει περισσότερο!

      Διαγραφή

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Editor's picks : Ξεχωρίσαμε και σου προτείνουμε