Παρασκευή, Μαρτίου 04, 2016

6 + 1 ιδέες για υγειινό πρωινό - Body & Mind

Ποια από εσάς δεν τρώει πρωινό μόλις ξυπνήσει; Ποια "τη βγάζει" με έναν καφέ από τη στιγμή που θα ανοίξει τα μάτια της μέχρι το lunch break στη δουλειά; Ποια προσπαθεί να μπει σε πρόγραμμα διατροφής, γιατί καλοκαίρι έρχεται, αλλά βλέπει τη ζυγαριά να έχει κολλήσει και να μην κάνει βήμα παρακάτω; Τι, νόμιζες ότι δεν έχει σχέση αυτό με το πρωινό που δεν τρως;

tips for healthy breakfast



Το πρωινό δεν έχει ανακηρυχθεί άδικα ως το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Βοηθά τον οργανισμό αλλά και τον μεταβολισμό σου να "ξυπνήσει" μετά το νυχτερινό ύπνο. Σου δίνει την απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις της δουλειάς/σχολής/σχολείου και της ημέρας γενικώς. Επιπλέον σου περιορίζει τη διάθεση για άσκοπο τσιμπολόγημα. Τι πρέπει όμως να τρώμε για πρωινό; 

tips for healthy breakfast

  • Σίγουρα θα πιεις τον καφέ σου. Μην ξεχάσεις όμως να πιεις κι ένα φρεσκοστυμμένο χυμό! Ο πιο γρήγορος και εύκολος είναι ο χυμός πορτοκάλι που είναι και πλούσιος σε βιταμίνη C, σε προστατεύει από κρυολογήματα και βοηθάει και στην εμφάνισή σου! 
  • Μπάρες δημητριακών, cookies βρώμης, cookies με σταφίδες. Εάν συνηθίζεις να τρως γάλα με δημητριακά τότε συγχαρητήρια! Κάνεις την πιο σωστή επιλογή! Εάν όμως δεν σου αρέσει και πολύ αυτός ο συνδυασμός και προτιμάς μια πιο "στερεή" τροφή, την οποία μπορείς να συνδυάσεις με τον καφέ σου, τότε οι μπάρες δημητριακών και τα cookies βρώμης είναι ιδανική επιλογή!
  • Κέικ. Όταν το κέικ είναι απλό (βανίλια-κακάο) χωρίς γλάσο και περίεργες γεμίσεις, τότε είναι απολύτως υγιεινό και διαιτητικό, καθώς συγκαταλέγεται στα δημητριακά! 
tips for healthy breakfast

  • Τοστ. Εάν η δικαιολογία σου για να αποφύγεις το πρωινό είναι ότι δεν έχεις χρόνο, τώρα δεν έχεις καμία δικαιολογία. Το τοστ μπορείς να το αφήσεις να ψήνεται όσο θα ετοιμάζεσαι και να το πάρεις μαζί σου. Αν από την άλλη είσαι τύπος που ετοιμάζεται σε 3 λεπτά κι έξω από την πόρτα, τότε μπορείς να το παραγγείλεις στη δουλειά μαζί με τον καφέ σου.
  • Γιαούρτι με φρούτα και μέλι. Αυτή θεωρείται και η πιο υγιεινή επιλογή. Το μέλι και τα φρούτα είναι πολύ πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, οπότε καλό είναι να υπάρχουν στο καθημερινό διατροφολόγιό σου. Το γιαούρτι θα σου δώσει τα απαραίτητα στοιχεία για γερά οστά, ειδικά στην περίπτωση που δε συμπαθείς ιδιαίτερα το γάλα.
tips for healthy breakfast

  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης. Το ονομάζω "το πρωινό του πολυάσχολου". Πηγαίνεις το πρωί στη δουλειά σου, σταματάς σε ένα φούρνο, τσιμπάς ένα κουλούρι και το έχεις δίπλα σου όλο το πρωί! Όποτε βρίσκεις χρόνο τρως και μια δαγκωματιά!
  • Τέλος σου έχω κι ένα πολύ ευχάριστο νέο! Εάν οι παραπάνω επιλογές δε σου αρέσουν, σε ενημερώνω ότι στο πρωινό επιτρέπονται και οι ατασθαλίες! Μπορείς να φας κάτι πιο παχυντικό χωρίς ενοχές, καθώς μέσα στη διάρκεια της ημέρας θα έχεις καταναλώσει όλες τις θερμίδες! Επίσης μπορείς να φας και πολύ μεγαλύτερες ποσότητες! Άλλωστε δε λένε τυχαία "Το πρωί να τρως σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν άρχοντας και το βράδυ σαν ζητιάνος"!
Extra tip: Οι ιδέες αυτές δεν είναι μόνο για σένα, είναι ιδανικές και υγειινές επιλογές και για το πρωινό ή κολατσιό των παιδιών αν είσαι μητέρα!

Εσένα ποιο είναι το αγαπημένο σου πρωινό; 

Είμαι η Βίλλυ και κάθε Παρασκευή θα τα λέμε από τη στήλη Body & Mind ανακαλύπτοντας πώς μπορούμε να αλλάξουμε τη ζωή μας εναρμονίζοντας το σώμα με το πνεύμα!

Βίλλυ από Make up your dayz
villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας ΕΔΩ

2 σχόλια:

  1. Αγαπημένο πρωινό εδώ και χρόνια γάλα με δημητριακά! Δεν το αλλάζω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γάλα με τα δημητριακά είναι η καλύτερη επιλογή πρωινού!! Σούπερ- θρεπτικό, πλήρες, και πολύ νόστιμο!!

      Διαγραφή

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Θέλεις όλα τα νέα άρθρα στο inbox σου;