Τετάρτη, Ιουνίου 06, 2018

5+1 fitness μύθοι και ποια είναι η αλήθεια

Πόσα μα πόσα πράγματα διαβάζουμε σχετικά με τη διατροφή και τη γυμναστική καθημερινά.. "Μην τρως μετά τις 20.00 για να χάσεις βάρος". "Κάνε καθημερινά τουλάχιστον μία ώρα αερόβια προπόνηση για να χάσεις κιλά". "Το ψωμί παχαίνει". "Φάε ένα πολύ χορταστικό πρωινό για να μην πεινάς μετά". Η λίστα δεν έχει τελειωμό. Η αλήθεια είναι ότι πολλά από αυτά που διαβάζουμε έχουν κάποια υπόσταση. Όμως κάνουν όλα για όλους; Και ισχύουν όλα απόλυτα και 100% χωρίς καμία εξαίρεση; Παρακάτω θα διαβάσεις τους πιο διαδεδομένους μύθους σχετικά με τη γυμναστική και το fitness. Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Και κυρίως για να απενοχοποιηθούν ορισμένα θέματα βρε αδερφέ! 




1. "Δε σηκώνω βάρη γιατί θα παχύνω/φουσκώσω". Για να "φουσκώσεις" από τα βάρη πρέπει να σηκώνεις καθημερινά 200 κιλά και να τρως όσο ο φίλος σου, ο πατέρας σου, ο αδερφός σου και ο προπονητής σου μαζί. Δεν πρόκειται να φουσκώσεις από τα βάρη. Σκέψου πόσοι άντρες παλεύουν να το καταφέρουν αυτό και πάλι δεν μπορούν. Και μάλιστα εδώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Η προπόνηση με βάρη βοηθάει σημαντικά στο κάψιμο του λίπους και το κυριότερο: στο να σμιλεύσεις το σώμα σου!

2. "Κάνω ασκήσεις κοιλιακών για να κάψω το λίπος στην κοιλιά". Οι-κοιλιακοί-χτίζονται-στην-κουζίνα. Νομίζω αυτό το λέω πιο συχνά και από το "πιες-νερό". Τα ροκανίσματα δεν θα σε βοηθήσουν να σμιλεύσεις τους κοιλιακούς σου. Θα τους δυναμώσουν σίγουρα, αν όμως θέλεις να κάψεις λίπος πρέπει να κάνεις σωστή διατροφή. Επίσης δεν μπορείς να κάψεις λίπος από μία περιοχή μόνο, το λίπος μειώνεται συνολικά στο σώμα. Εννοείται ότι πρέπει να συνεχίσεις τις ασκήσεις κοιλιακών, αλλά μη μένεις εκεί.

3. "No pain no gain". Εάν η φράση αυτή χρησιμοποιηθεί μεταφορικά είναι πολύ σωστή και πέρα για πέρα αληθινή. Άλλωστε δεν πρέπει να κοπιάσουμε για αυτά που θέλουμε να πετύχουμε στη ζωή μας; Εάν όμως χρησιμοποιηθεί κυριολεκτικά είναι εντελώς λάθος. Κανένας πόνος κατά τη διάρκεια της άσκησης. Εάν νιώσεις πόνο την ώρα που γυμνάζεσαι, σταμάτα ή άλλαξε άσκηση. Οι τραυματισμοί δεν είναι αστείοι και μπορεί να γίνουν πολύ σοβαροί. Προσέχουμε για να έχουμε.


4. "Κάνω αερόβια προπόνηση για να χάσω γρήγορα κιλά". Θα χάσεις γρήγορα υγρά. Γιατί θα ιδρώσεις πολύ. Επίσης με την αερόβια άσκηση καις τις αντίστοιχες θερμίδες για την ώρα που γυμνάζεσαι. Με τα βάρη όμως συνεχίσεις και καις θερμίδες για 24 ώρες. Επομένως εάν θέλεις να χάσεις βάρος σχετικά γρήγορα πρέπει να κάνεις συνδυασμό ασκήσεων. Και διατροφή βεβαίως βεβαίως.

5. "Όσο πιο πολύ ώρα γυμνάζομαι τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα δω". Και αυτό είναι ένας μύθος. Το σώμα σου χρειάζεται χρόνο αποκατάστασης. Επίσης 50-60 λεπτά γυμναστικής μέσα στην ημέρα είναι αρκετά και 3-4 φορές την εβδομάδα επίσης αρκετές. Και τα κιλά σου θα χάσεις, και τη γράμμωσή σου θα κάνεις και υγιής θα είσαι. Γιατί θα έχεις πρόγραμμα.

6. "Γυμνάζομαι για να μετατρέψω το λίπος σε μυς". Αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Είναι άτοπο. Δεν υφίσταται κάτι τέτοιο. Άλλο το λίπος άλλο ο μυς. Μπορείς να κάψεις το λίπος και να δυναμώσεις τον μυ. Να μετατρέψεις το ένα στο άλλο όμως δεν γίνεται. Δεν. Με σωστό πρόγραμμα γυμναστικής σε συνδυασμό με σωστό πρόγραμμα διατροφής μπορείς να τα φέρεις αυτά τα δύο στα επιθυμητά επίπεδα και να έχεις ένα καλλίγραμμο σώμα!

Βίλλυ από Make up your dayz

villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας ΕΔΩ

4 σχόλια:

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!