Τρίτη, Νοεμβρίου 21, 2017

Βρώμη: τι είναι και πώς να την εντάξεις στη διατροφή σου - Guest Post

Σιγούρα θα έχεις ακούσει για την βρώμη. Αν ναι, τότε μπορεί να ξέρεις μερικά πράγματα για αυτήν. Αλλά από την άλλη μπορεί να μην ξέρεις καν τι είναι.

Τα οφέλη της βρώμης και πώς να τη βάλεις στη διατροφή σου

γράφει η Χρύσα από το ιστολόγιο Life's sides

Λοιπόν ας πάρουμε το θέμα της βρώμης από την αρχή.

Τι είναι η βρώμη και ποια είναι τα οφέλη της για τον οργανισμό;

 Η βρώμη είναι ένα είδος δημητριακού. Είναι αρκετά θρεπτική τροφή για τον άνθρωπο και για τα ζώα. Είναι πολύ τονωτική για όλους. Έχει περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, λιπαρά, βιταμίνες E, B1, B2, φυλλικό οξύ, παντοθενικό οξύ, μέταλλα όπως κάλιο, ασβέστιο, φώσφορος, μαγνήσιο, σίδηρο, ψευδάργυρο, χαλκό και μαγγάνιο, β-γλυκάνη και φυτικές ίνες και έχει μεγάλη απόδοση ενέργειας. Επίσης η βρώμη βοηθάει πολύ στο αδυνάτισμα.

9 Τρόποι για να εντάξουμε τη βρώμη στη διατροφή μας  

Καταρχήν την βρώμη την βρίσκουμε στα σούπερ μάρκετ. Και οι τρόποι που μπορούμε να την εντάσσουμε στην διατροφή μας είναι πολλοί. Όπως:

Τι είναι η βρώμη και τι συνταγές μπορείς να φτιάξεις με αυτήν

Για πρωινό:

  1. Μπορούμε να ρίξουμε τις νιφάδες βρώμης μέσα στο γάλα.
  2. Μπορούμε να ρίξουμε τις νιφάδες βρώμης μέσα στο γιαούρτι, να προσθέσουμε ό,τι θέλουμε οπως μέλι, κανέλα, ξηρούς καρπούς της επιλογής μας, σταγόνες κουβερτούρας...και να ανακατέψουμε.
  3. μπορούμε να φτιάξουμε μπάρες δημητριακών με βρώμη για πρωινό ή σνακ
  4. Για σνακ μέσα στην ημέρα: 
  5. Μπορούμε να φτιάξουμε μπισκότα βρώμης.
  6. Να φτιάξουμε κέικ ή μηλόπιτα.
  7. Να φτιάξουμε smoothie.
  8. Να τις προσθέσουμε στην σαλάτα.
  9. μπορούμε στα φαγητά ή στα γλυκά όπου χρειάζεται τριμμένη φρυγανιά να τρίβουμε νιφάδες βρώμης.
Τι είναι η βρώμη, τα οφέλη της και πώς να τη βάλεις στη διατροφή σου

Extra tip: Η βρώμη προσφέρει βαθιά απολέπιση στο δέρμα, φτιάξε ένα diy scrub και θα με θυμηθείς (το νούμερο 6 είναι αυτό με τη βρώμη)

 Χρύσα από το ιστολόγιο Life's sides
Despinas Studio
Despinas Studio

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας ΕΔΩ

1 σχόλιο:

  1. Να αναφέρουμε εδώ ότι βοηθάει και στον έλεγχο του γλυκαιμικού δείκτη, άρα μας κόβει την όρεξη συν τοις άλλοις! Τη λατρεύει πολύ και ο σκύλος μου! ☺
    Τέλος, και το πίτουρο της βρώμης είναι ιδανικό για το αδυνάτισμα ( απλά θέλει έλεγχο στην ποσότητα το πίτουρο!)
    Την καλημέρα μου Δέσποινα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Θέλεις όλα τα νέα άρθρα στο inbox σου;