Παρασκευή, Απριλίου 08, 2016

5+1 υγιεινά γλυκά - Body & Mind

Πριν ξεκινήσω να πω ο,τιδήποτε, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι είμαι γλυκατζού. Πολύ γλυκατζού. Κάθομαι με τις ώρες έξω από τις βιτρίνες ζαχαροπλαστείων και χαζεύω τα γλυκάκια. Πηγαίνω για καφέ και εάν κάποιος από τα διπλανά τραπέζια παραγγείλει κάτι γλυκό, τον κοιτάζω στο στόμα. Τον λογαριασμό μου στο instagram τον έχω γεμίσει με κάθε λογής γλυκές και ένοχες απολαύσεις (και μετά τις καταναλώνω εννοείται). Και δε σταματάω εκεί. Όταν περιμένω κόσμο στο σπίτι τους προσφέρω τα μισά γλυκά από αυτά που έχω. Δεν είμαι αφιλόξενη. Απλά δε μου αρέσει να μοιράζομαι τα γλυκά μου, τα θέλω ολόδικά μου!

5+1 healthy desserts


Έρχεται καλοκαίρι όμως. Και λίγο τα ελαφριά ρούχα, λίγο ο οδοντίατρος που γκρινιάζει, λίγο η ζυγαριά που διαμαρτύρεται πρέπει να τα περιορίσω. Και μετά από εκτενή έρευνα κατέληξα σε 5+1 γλυκές απολαύσεις που όμως σώζουν κάπως την κατάσταση!

1. Γλυκό του κουταλιού. Οκ, δεν αντικαθιστά τη σοκολάτα. Όμως μπορεί να καλύψει αυτή τη λιγουρίτσα που έχεις μόλις ξυπνήσεις από τον μεσημεριανό ύπνο! Λίγες θερμίδες, μηδέν λιπαρά, συνήθως σπιτικά (όλο και κάποια γιαγιά θα φτιάχνει) συν ότι τρως και το φρουτάκι σου (ή το λαχανικούλι σου) παράλληλα! Βέβαια δεν παίρνεις όλα τα θρεπτικά συστατικά του φρούτου, όμως και πάλι είναι προτιμότερο από τη σοκολάτα γάλακτος. Αχ!

5+1 healthy desserts

2. Παγωτό. Εδώ έχω ευχάριστα νέα! Όσο πιο απλό είναι το παγωτό (βανίλια, σοκολάτα, γιαούρτι) τόσο λιγότερα πρόσθετα έχει, άρα και πιο υγιεινό είναι και πιο θρεπτικό και με λιγότερες θερμίδες! Μπορείς μάλιστα να προσθέσεις και φρούτα, όπως φράουλες που έχουν διουρητικές ιδιότητες, οπότε διπλό το όφελος εάν θέλεις να χάσεις κιλά!

3. Μαύρη σοκολάτα ή κουβερτούρα. Εκτός από λίγες θερμίδες, προστατεύει και από καρδιαγγειακές παθήσεις! Μάλιστα οι γιατροί συνιστούν ένα κομματάκι μαύρη σοκολάτα την ημέρα για αυτόν ακριβώς τον λόγο! 

5+1 healthy desserts

4. Μπάρες δημητριακών. Είναι ιδανικό σνακ για όλες τις ώρες της ημέρας, πρωινό, απογευματινό, λιγουρίτσες, πριν τη γυμναστική, πριν το μάθημα, όποτε θέλεις! Εάν θέλεις να είσαι και σίγουρη για αυτό που θα φας, μπορείς να δοκιμάσεις τη συνταγή που σου προτείνει η Τζίνα εδώ!

5. Ζελέ φρούτων. Αυτό είναι το αγαπημένο μου γλυκό, ειδικά τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες! Δροσιστικό, πανάλαφρο, γλυκό όσο πρέπει (ανάλογα το φρούτο που θα προσθέσεις), χωρίς καθόλου λιπαρά, χωνευτικό και θρεπτικό! Το ζελέ το καταναλώνεις άφοβα!

6. Παστέλι. Λόγω της περιεκτικότητάς του σε μέλι είναι πολύ θρεπτικό, σου δίνει στοιχεία απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού σου και είναι και πολύ γλυκό. Και όπως με ενημέρωσε ο οδοντίατρός μου δεν κάνει κακό στα δόντια! Συν ότι σου δίνει την απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέλθεις στις υποχρεώσεις της ημέρας.


Εσένα ποια είναι η επιλογή σου όταν θέλεις κάτι γλυκό, αλλά προσπαθείς με νύχια και με δόντια να κρατηθείς μακριά από τη σοκολάτα; 

Εάν σε ενδιαφέρουν τα θέματα διατροφής, μην ξεχάσεις να διαβάσεις το άρθρο για τα superfoods, αλλά και τις 6+1 ιδέες για υγιεινό πρωινό!

Είμαι η Βίλλυ και κάθε Παρασκευή θα τα λέμε από τη στήλη Body & Mind, ανακαλύπτοντας πώς μπορούμε να αλλάξουμε τη ζωή μας εναρμονίζοντας το σώμα με το πνεύμα!

Βίλλυ από Make up your Dayz
villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας εδώ

2 σχόλια:

  1. Από αυτά προτιμώ μαύρη σοκολάτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκτός από τις λίγες (καλές) θερμίδες της είναι και η πιο υγιεινή! Εγώ ψηφίζω ζελέ (ιδανικά κεράσι, αλλά βολεύομαι με όποια γεύση υπάρχει)!!

      Διαγραφή

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!