Παρασκευή, Φεβρουαρίου 24, 2017

6 λάθη που κάνεις ΜΕΤΑ τη γυμναστική και ΔΕ βλέπεις το επιθυμητό αποτέλεσμα

Έχουν γραφτεί χιλιάδες άρθρα για το τι να κάνεις πριν τη γυμναστική, κατά τη διάρκεια της γυμναστικής, αλλά και μετά τη γυμναστική. Τι να τρως πριν τη γυμναστική, τι να φορέσεις, πότε είναι η καλύτερη ώρα να γυμναστείς, γιατί να γυμναστείς, ποιο πρόγραμμα να διαλέξεις κτλ. Δεν έχω συναντήσει όμως κάποιο άρθρο που να αναφέρει "Τι ΔΕΝ πρέπει να κάνουμε ΜΕΤΑ τη γυμναστική". Εσύ μπορεί να πηγαίνεις για μία ώρα να κάνεις πιλάτες, το ξέρεις όμως ότι οι μύες σου συνεχίζουν και δουλεύουν για πολλές ώρες μετά το μάθημα; Και στην τελική, καλά πήγαμε και κάναμε το μάθημά μας, μετά όμως, τι; Διάβασε λοιπόν την παρακάτω λίστα που αναλύει τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις μετά τη γυμναστική για να είσαι και σωστή από όλες τις απόψεις!




1. Μην παραλείπεις τη χαλάρωση και το stretching.
Όπως είναι απαραίτητο να κάνεις ζέσταμα πριν την έντονη άσκηση (για να μην τραυματιστούν οι μύες), έτσι είναι απαραίτητη και η χαλάρωση μετά. Θα σε βοηθήσει να γλιτώσεις τους πόνους της επόμενης μέρας, θα επανέλθουν οι σφυγμοί τους στα φυσιολογικά τους επίπεδα, θα σε βοηθήσει να νιώσεις αυτό που λέμε "ευεξία" και "ενέργεια" και δεν θα φύγεις κατάκοπη και πτώμα από την κούραση από τις πύλες της κολάσεως.. εεεε συγγνώμη, του γυμναστηρίου εννοώ.

2. Μην μένεις με άδειο στομάχι.
Το να καταναλώνεις τροφή μετά τη γυμναστική είναι ένας από τους βασικότερους παράγοντες για τη μείωση του βάρους. Αλλά και για την ανάπτυξη του μυικού συστήματος. Πρέπει όμως να προσέξεις ιδιαίτερα τι τροφές καταναλώνεις. Ένα ελαφρύ σνακ, όπως μια μπάρα δημητριακών ή γιαούρτι με φρούτα είναι το ιδανικό. Μη μένεις με άδειο στομάχι γιατί όπως έχουμε πει πολλάκις, ο οργανισμός σου χρειάζεται τροφή, διαφορετικά δεν επιταχύνεται ο μεταβολισμός.

3. Μην το παρακάνεις με τα γλυκά.
Εντάξει, αυτό το καταλαβαίνεις δεν κάνει καλό γενικότερα. Λέγοντας όμως γλυκά δεν εννοούμε μόνο τις σοκολάτες, αλλά και τα γλυκά φρούτα και ροφήματα. Καλό λοιπόν θα ήταν να αποφεύγεις σταφύλια, καρπούζι, σύκα, αλλά και τυποποιημένους χυμούς και smoothies. Περιέχουν πολλά σάκχαρα τα οποία δε βοηθούν στην αποκατάσταση και την ανάπτυξη του μυικού σου συστήματος, οπότε καλό θα ήταν να τα αποφεύγεις αμέσως μετά την προπόνηση.


4. Μην καταναλώνεις αλκοόλ.
Αυτό είναι για εσένα που σου αρέσει να γυμνάζεσαι το βράδυ και μετά να πηγαίνεις για ποτό με τις φίλες σου. Όχι. Η κατανάλωση αλκοόλ αμέσως μετά τη γυμναστική δε βοηθά στην αποκατάσταση των μυών, αλλά ακόμα χειρότερα αφυδατώνει το σώμα σου. Πιες νερό, περίμενε να περάσει καμιά ώρα και μετά μπορείς να πιεις ένα ποτό. Με ρέγουλα όμως.

5. Μην καταναλώνεις βαριές και λιπαρές τροφές.
Μετά τη γυμναστική πρέπει να τρως κάτι, αλλά πρέπει και να προσέχεις τι είναι αυτό το κάτι. Εννοείται ότι πρέπει να αποφεύγεις τις λιπαρές τροφές, όπως τα σουβλάκια. Εάν είναι η ώρα του φαγητού, τότε μπορείς να καταναλώσεις κανονικά το γεύμα σου μαζί με πράσινη σαλάτα, όμως προτίμησε να είναι λίγο πιο ελαφρύ, αποφεύγοντας κόκκινο κρέας, τυριά, αλλαντικά,

6. Μην ζυγίζεσαι.
Αυτό είναι γενικότερη συμβουλή. Το βάρος σου μετά τη γυμναστική δεν είναι απαραίτητα και το πραγματικό σου βάρος. Ανάλογα με το πρόγραμμα που έχεις κάνει, μπορεί να παρατηρήσεις αυξομειώσεις μετά την προπόνηση. Εάν λοιπόν σε ενδιαφέρει να καταγράψεις την πρόοδό σου, προτίμησε να ζυγίζεσαι το πρωί, ή τουλάχιστον να έχεις μια σταθερή μέρα και ώρα.

Εάν σε ενδιαφέρουν τα θέματα fitness, μην ξεχάσεις να διαβάσεις και τα παρακάτω:


Βίλλυ από Make up your dayz
villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Editor's picks : Ξεχωρίσαμε και σου προτείνουμε