Τετάρτη, Απριλίου 25, 2018

5 τροφές για απώλεια λίπους στην κοιλιά

Κάπου διάβασα ότι οι κοιλιακοί χτίζονται στην κουζίνα και έχει γίνει το μάντρα μου. Νομίζω ότι στο έχω ξαναπεί. Και είναι αλήθεια. Όσα "κατοστάρια" κοιλιακών και να κάνεις κι όσα σετ κι όσες επαναλήψεις δεν θα δεις αυτό που περιμένεις εάν δεν προσέξεις τη διατροφή σου. Κακό πολύ, ειδικά εάν δεν μπορείς να αντισταθείς στα γλυκάκια. Από την άλλη όμως και λίγο βολικό αφού δε χρειάζεται να ιδρώσεις. Ποιες είναι λοιπόν οι τροφές που σε βοηθούν να διώξεις το λίπος από την κοιλιά;




1. Ξηροί καρποί. Σκέψου πόσες φορές έχεις μια λιγούρα για κάτι αλμυρό και καταλήγεις αγκαλιά με μια σακούλα πατατάκια, κρακεράκια κι όλα τα συναφή. Οι ξηροί καρποί είναι μια πολύ υγιεινή λύση για αυτές τις στιγμές. Τα αμύγδαλα, τα καρύδια και τα κάσιους, σε ελεγχόμενη ποσότητα μόνο οφέλη μπορούν να προσφέρουν. Είναι πλούσια σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και ανάλογα το είδος των ξηρών καρπών, μπορεί να είναι και πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης.

2. Πρωτεΐνη. Είναι γνωστό ότι η πρωτεΐνη συμβάλει στην ανάπτυξη των μυών. Επίσης δημιουργεί αίσθημα κορεσμού οπότε αποφεύγεις το τσιμπολόγημα κάθε λίγο και λιγάκι. Άλλωστε μην ξεχνάς ότι ακόμα και οι πιο σκληροπυρηνικές δίαιτες επικεντρώνονται στην πρωτεΐνη. Και υπάρχει σε πάρα πολλές τροφές γύρω μας, εκτός από το κρέας, στα αυγά, στο γιαούρτι, σε κάποιους τύπους τυριών αλλά και σε αρκετά λαχανικά, όπως το μπρόκολο, το σπανάκι και τα φασόλια.


3. Πράσινα λαχανικά. Εδώ δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, που επίσης προκαλούν κορεσμό, πλούσια σε νερό, που βοηθάει στην καταπολέμηση της κατακράτησης, και πλούσια σε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός για τη σωστή λειτουργία του.

4. Νερό. Το γράφω και το ξαναγράφω. Νερό το θαυματουργό. Μόλις αυξήσεις την ποσότητα που καταναλώνεις καθημερινά μπορεί να νιώσεις ένα φούσκωμα, όμως είναι εντελώς παροδικό. Το νερό θα σε βοηθήσει να απομακρύνεις τις τοξίνες από το σώμα σου, θα σε ενυδατώσει, θα απομακρύνει μαύρους κύκλους, θα κάνει το δέρμα σου να λάμπει και το βασικότερο: θα κάνει την κοιλιά σου επίπεδη!

5. Πράσινο τσάι. Κι αν βαρέθηκες τόσο νερό, πιες το τουλάχιστον με πράσινο τσάι. Είναι λιποδιαλυτικό, αναζωονητικό, και μία μόνο κούπα μπορεί να σου προσφέρει όσα δεν φαντάζεσαι! Κι όταν λέμε λιποδιαλυτικό εννοούμε "κοιλιολιποδιαλυτικό" (δεν υπάρχει αυτή η λέξη, την επινόησα για να δώσω έμφαση). Εάν θέλεις να μάθεις περισσότερα για το πράσινο τσάι διάβασε το άρθρο " 7 πράγματα που δεν ήξερες για το πράσινο τσάι"

Βίλλυ από Make up your dayz
villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας ΕΔΩ

2 σχόλια:

  1. Χρήσιμες οι συμβουλές! Θα προσπαθήσω να τις εφαρμόσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι και πολύ απλές! Περιμένω να μου πεις εντυπώσεις! :)

      Διαγραφή

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!