Παρασκευή, Ιουνίου 03, 2016

7 λόγοι για να τρως περισσότερα κεράσια- Body & Mind

Έχεις ακουστά την πόλη Κερασούντα; Σου θυμίζει τα κεράσια, σωστά; Το ήξερες ότι το φρούτο πήρε την ονομασία του από αυτή την πόλη, επειδή εκεί παραγόταν; Εγώ το έμαθα πολύ πρόσφατα. Όπως πολύ πρόσφατα έμαθα τις ευεργετικές ιδιότητες των κερασιών στην υγεία και την ομορφιά. Παρακάτω θα δεις τους 7 βασικότερους λόγους για να εντάξεις τα κεράσια στην καθημερινή διατροφή σου. Στην πραγματικότητα υπάρχουν πολύ περισσότεροι λόγοι..

7 reasons for eating more cherries


1. Είναι το καλύτερο αποτοξινωτικό! Τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν λειτουργούν σαν φυσικό καθαριστικό για το συκώτι και τα νεφρά. Να σου θυμίσω ότι το συκώτι και τα νεφρά είναι τα φίλτρα του σώματός μας; Ας τους προσφέρουμε κι εμείς ένα καθάρισμα!

2. Βελτιώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και προσφέρουν καλύτερο ύπνο. Αυτό συμβαίνει χάρη στη βιταμίνη Α, C και στη μελατονίνη η οποία εκτός από το ότι προστατεύει τον οργανισμό μας μας βοηθάει να κοιμόμαστε καλύτερα! Μάλιστα έρευνες έρευνες έχουν δείξει ότι καταναλώνοντας μία χούφτα κεράσια το βράδυ, καταπολεμάμε τις αϋπνίες και κάνουμε πιο ποιοτικό ύπνο! Μεγαλώνοντας τα επίπεδα μελατονίνης μειώνονται και είναι ένας από τους βασικότερους λόγους αϋπνίας των ηλικιωμένων.

3. Είναι φυσικό αντιγηραντικό. Πάλι χάρη στη μελατονίνη, αλλά και των φλαβονοειδών το πρόσωπο φαίνεται πιο φρέσκο και υγιές!

7 reasons for eating more cherries

4. Απώλεια βάρους και κοιλιακού λίπους. Αυτό το υποστηρίζουν σθεναρά οι έρευνες, οι οποίες λένε ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν τακτικά κεράσια εμφανίζουν λιγότερο λίπος στην περιοχή της κοιλιάς κι επιπλέον έχουν βοήθεια στη συνολική απώλεια βάρους. Τα κεράσια περιέχουν φυτοστερόλες, οι οποίες δεν επιβαρύνουν με θερμίδες τον οργανισμό. Ένα κεράσι έχει μόλις 4 θερμίδες.

5. Βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Εκτός από πλούσια σε φυτικές ίνες που καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα, βοηθούν στην παραγωγή πεπτικών ουσιών που είναι απαραίτητες για την καλή πέψη, γι' αυτό άλλωστε είναι φρούτο που προτιμάται και αργά το βράδυ ή και μετά το φαγητό!

6. Συμβάλουν στην αποκατάσταση των μυών. Μαζί με τη μπανάνα είναι από τα αγαπημένα φρούτα των αθλητών, γιατί συμβάλουν στην υπεροξείδωση του λίπους και βοηθούν τους μυς να αποκατασταθούν μετά από έντονη άσκηση.

7. Συμβάλουν στην υγεία των δοντιών. Ο χυμός του κερασιού βοηθά στο να καταπολεμηθεί η πλάκα αλλά και να προληφθεί η τερηδόνα.

Εάν ψάχνεις για τα θρεπτικά συστατικά των φρούτων, μπορείς να διαβάσεις και τα παρακάτω άρθρα:

villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Editor's picks : Ξεχωρίσαμε και σου προτείνουμε