Τετάρτη, Ιουλίου 18, 2018

5 λόγοι που δεν χάνεις βάρος

Και τα νερά σου τα πίνεις, και τις γυμναστικές σου τις κάνεις και με τον θερμιδομετρητή παραμάσχαλα είσαι. Και βάρος δεν χάνεις. Μα γιατί; Τι πάει στραβά; Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες, δεν είσαι η μόνη. Υπάρχουν 5 πολύ απλοί αλλά βασικοί λόγοι που σε εμποδίζουν από το να χάσεις βάρος. Κάποιους μπορεί να τους φαντάζεσαι, κάποιοι ίσως δεν σου έχουν περάσει από το μυαλό. Διάβασε παρακάτω για να δεις τι μπορεί να πηγαίνει στραβά!




1. Πολύς χρόνος στο γυμναστήριο, λίγος χρόνος στην κουζίνα. Το έχουμε πει πολλές φορές: " Οι κοιλιακοί χτίζονται στην κουζίνα". Εάν η διατροφή σου δεν είναι ισορροπημένη, τότε το spinning δεν θα σε σώσει. Πρέπει να προσέχεις με τι εφοδιάζεις τον οργανισμό σου κι αυτός θα στο ανταποδώσει ακόμα και με λιγότερη άσκηση. Απέφυγε τις πολύ λιπαρές και επεξεργασμένες τροφές, γυμνάσου 3-4 φορές την εβδομάδα και θα δεις διαφορά. Δεν θέλει υπερβολές και δεν θέλει κόπο. Θέλει τρόπο. Και καλή οργάνωση στη διατροφή.

2. Μην τρως 6 γεύματα την ημέρα. Εδώ οι απόψεις διίστανται όμως θα μεταφέρω αυτή που λειτούργησε σε εμένα. Σίγουρα πρέπει να καταναλώνεις πολλά γεύματα μέσα στην ημέρα για να λειτουργήσει ο μεταβολισμός σου και να τον κρατάς σε εγρήγορση. Όμως μήπως τα 6 γεύματα είναι υπερβολή; Προσωπικά θα συμφωνήσω με την άποψη ότι 3 γεύματα και ένα snack είναι αρκετά. Φάε ένα καλό πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό, ανάλογα με τις ανάγκες σου και ένα φρούτο ή κάτι ελαφρύ εάν πεινάσεις στο ενδιάμεσο. Και κάτι ακόμα: Μην τρως κάτι με το ζόρι. Εάν δεν έχεις όρεξη μην πιεστείς. Το σώμα μας πάντα μας μιλάει, εμείς δεν το ακούμε.

3. Κατανάλωση θερμίδων. Μην παρακάμπτεις γεύματα για να φας περισσότερο σε κάποιο από αυτά. Τι εννοούμε με αυτό; Μην παραλείψεις το μεσημεριανό επειδή το βράδυ θα βγεις για φαγητό και θέλεις να το ρίξεις έξω. Να φας το μεσημεριανό σου και το βράδυ (εάν πεινάς πολύ) θα το ρίξεις έξω. Και θα συνεχίσεις το πρόγραμμά σου κανονικά. Εάν βάλεις τον οργανισμό σου σε μια κατάσταση πείνας (παραλείποντας ένα γεύμα) είναι βέβαιο ότι στο επόμενο γεύμα θα ξεσαλώσεις. Εάν όμως κρατήσεις το πρόγραμμά σου, στο επόμενο γεύμα ίσως να μην νιώθεις την ανάγκη να κάνεις υπερβολές. Κι αν ωστόσο κάνεις, δεν χάθηκε ο κόσμος! Θα συνεχίσεις το πρόγραμμά σου σαν να μην έγινε τίποτα. Εκτός κι αν βγαίνεις κάθε βράδυ για φαγητό, οπότε αυτό σηκώνει διαφορετικό άρθρο!


4. Μην αποφεύγεις τα λιπαρά. Τα λιπαρά κάνουν καλό στην υγεία και είναι απαραίτητα. Σε ελεγχόμεη ποσότητα βεβαίως όπως τα πάντα άλλωστε! Φυσικά μιλάμε για τα καλά λιπαρά, αυτά που περιέχονται στο αβοκάντο, στο ψάρι, στους ξηρούς καρπούς. Εντάσσοντας αυτές τις τροφές στο διαιτολόγιό σου θα δεις μεγάλη βελτίωση. Σου προσφέρουν αίσθημα κορεσμού και σε κάνουν να πεινάς λιγότερο, με αποτέλεσμα να περιορίζεις το άσκοπο τσιμπολόγημα.

5. Μην επενδύεις στα light προϊόντα. Πρώτα απ' όλα το θέμα είναι ψυχολογικό. Βλέπεις ότι κάτι έχει λιγότερες θερμίδες και καταναλώνεις μεγαλύτερη ποσότητα. Όμως το ότι είναι light ή sugar free δε σημαίνει ότι δεν έχει υποκατάστατα ζάχαρης ή άλλα συντηρητικά τα οποία όμως θα σε κάνουν να πεινάς περισσότερο μέσα στην ημέρα και να αναζητάς άλλες πηγές ζάχαρης. Και κάπως έτσι γεμίζεις περιττές και άσκοπες θερμίδες.

Εσένα ποια είναι τα μυστικά κλειδιά σου για να κάνεις τη ζυγαριά να ξεκολλήσει;

Βίλλυ από Make up your dayz 
villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας ΕΔΩ

1 σχόλιο:

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!