Υγιεινά σνακ με 100 θερμίδες που θα σε βοηθήσουν στην απώλεια βάρους

Πολλοί τείνουν να πιστεύουν ότι το φαγητό παχαίνει. Πολύ λάθος. Το φαγητό δεν παχαίνει, δίνει στον οργανισμό σου ενέργεια, τον γεμίζει με θρεπτικά συστατικά για να λειτουργεί σωστά και τον βοηθά να παραμείνει υγιής. Το σωστό φαγητό φυσικά, όχι το junk food. Αφού λοιπόν τρως υγιεινό πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό, ακολουθώντας όλους τους κανόνες υγιεινής διατροφής, γιατί η ζυγαριά έχει κολλήσει ή ακόμα χειρότερα έχει ανοδικές τάσεις; Μήπως να ρίξεις μια ματιά στα σνακ που καταναλώνεις μέσα στη διάρκεια της ημέρας;



Ας υποθέσουμε ότι είσαι στη δουλειά. Έχεις φάει το πρωινό σου από το σπίτι, όμως έχουν περάσει ώρες από τότε. Ωστόσο είναι νωρίς για το μεσημεριανό, άσε που έχεις και πολλή δουλειά οπότε δεν μπορείς να σταματήσεις για να φας. Θες κάτι γρήγορο για να ξεγελάσεις την πείνα σου. Τι τρως συνήθως σε αυτή την περίπτωση; Μήπως ένα μήλο; Πολύ ωραία επιλογή, αλλά ίσως θα ήθελες και μεγαλύτερη γευστική ποικιλία. Μήπως ένα μπισκοτάκι; Χμμμ.. όλοι ξέρουμε ότι κανένας δεν μένει σε ένα μπισκοτάκι. Μήπως ένα κρακεράκι; Μα καλά, ποιος μπορεί να ξεγελάσει την πείνα του με ένα κρακεράκι;

Το θέμα των σνακ είναι μεγάλο. Θέλεις κάτι θρεπτικό, να σε χορτάσει, αλλά να μην είναι και φορτωμένο με πολλές θερμίδες, να είναι γευστικό και υγιεινό. Κι όμως δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαντάζεσαι. Αρκεί να κάνεις τους σωστούς συνδυασμούς! Ο παρακάτω πίνακας είναι ενδεικτικός ενώ οι θερμίδες είναι κατά προσέγγιση.

Σνακ με λίγες θερμίδες

Τα φρούτα είναι πολύ σωστή επιλογή. Εάν όμως τα καταναλώσεις μόνα τους πολύ πιθανό να μη σε καλύψουν, ενώ μετά από λίγη ώρα θα αναζητήσεις και κάτι άλλο. Ο συνδυασμός ενός φρούτου με cottage cheese σου δίνει την πρωτεΐνη που είναι απαραίτητη και για το αίσθημα της πείνας, ενώ δεν σε φορτώνει με περιττές θερμίδες. Οι ξηροί καρποί επίσης είναι μία εξαιρετική επιλογή, καθώς περιέχουν και καλά λιπαρά και είναι πλούσιοι σε βιταμίνες. Το αβγό πρωταγωνιστεί και στα υγιεινά σνακ με λίγες θερμίδες, καθώς είναι υπερτροφή. Περιέχει σχεδόν όλες τις βιταμίνες, πρωτεΐνη και καλά λιπαρά και σε συνδυασμό με ένα κράκερ ή μία φρυγανιά το κάνει το ιδανικό μίνι-γεύμα. Σε περίπτωση που δεν θέλεις να στερηθείς το γλυκό σου, φυσικά και δεν απαγορεύεται, κι ούτε θα δεις τον δείκτη της ζυγαριάς να ανεβαίνει επειδή απόλαυσες 2 μπισκότα. Αρκεί φυσικά και η υπόλοιπη διατροφή σου να είναι ισορροπημένη. 

Μπορείς όμως να κάνεις και τους δικούς σου συνδυασμούς, φροντίζοντας το σνακ σου να περιέχει πρωτεΐνη και καλά λιπαρά και προσπάθησε να αποφύγεις τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες οι οποίοι περιέχονται κυρίως στα γλυκά, τα λευκά ζυμαρικά και το λευκό ψωμί, αλλά και στο πρόχειρο φαγητό. Αντί αυτών προτίμησε τους σύνθετους υδατάνθρακες οι οποίοι σε γεμίζουν ενέργεια και ρυθμίζουν το αίσθημα πείνας και βρίσκονται στα φρούτα, τη βρώμη, την κινόα και τα προϊόντα ολικής άλεσης. Παρακάτω θα δεις μία λίστα με τις πιο υγιεινές και θρεπτικές τροφές, όπως έχουν καταγραφεί από επιστήμονες. 


Τέλος κάτι πολύ σημαντικό που θα πρέπει να θυμάσαι είναι ότι σε περίπτωση που επιθυμείς την απώλεια βάρους, μην εστιάζεις μόνο στις υγιεινές τροφές, οι οποίες έτσι κι αλλιώς βοηθούν στην καλή λειτουργία του οργανισμού σου. Πρέπει να προσέξεις και την ποσότητα. Γιατί το αβοκάντο και οι ξηροί καρποί μπορεί να είναι υπερτροφές με πολλαπλά οφέλη, όμως είναι και πολύ πλούσιες σε θερμίδες. 

CONVERSATION

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Take a moment to leave a comment!