Παρασκευή, Φεβρουαρίου 17, 2017

5 διατροφικοί μύθοι που ΔΕ θα έπρεπε να πιστεύεις ακόμα

Έχει κατακλυστεί ο κυβερνοχώρος με ένα σωρό προτάσεις και συμβουλές για διατροφή, πολύ συχνά εντελώς ακατάλληλες. Ρωτάς κι εσύ από δω κι από κει για διατροφικά tips, σου λένε και οι φίλες σου τι έκαναν και λειτούργησε καλά στη δική τους περίπτωση, και κάπως έτσι βγάζεις κι εσύ το πρόγραμμά σου. Πόσες φορές όμως δεν έχουμε πέσει όλες σε ατοπήματα? Πολύ συχνά κάνουμε επιλογές που θεωρητικά μοιάζουν πιο υγιεινές, στην πραγματικότητα όμως είναι εντελώς καταστροφικές για τον μεταβολισμό και την υγεία μας. Δες παρακάτω τους 5 μεγαλύτερους διατροφικούς μύθους.



Μύθος Νο 1. Να προτιμάς light αναψυκτικά. Για να λέμε την αλήθεια καλό θα ήταν να μην προτιμάς κανένα αναψυκτικό. Εάν ωστόσο επιμένεις τόσο πολύ, πρέπει να γνωρίζεις ότι τα light αναψυκτικά περιέχουν ζάχαρη, έχουν όλα τα αρνητικά των "κανονικών" αναψυκτικών και δεν βοηθάνε καθόλου στη διατροφή σου, καθώς δεν έχουν καμία απολύτως διατροφική αξία. Το μόνο που διαφέρει είναι ότι έχουν λιγότερες θερμίδες. Και λέγοντας θερμίδες, διάβασε το επόμενο.

Μύθος Νο 2. Όλες οι θερμίδες είναι ισοδύναμες. Άλλο οι θερμίδες μιας μπάρας δημητριακών κι άλλο οι θερμίδες μιας σοκολάτας. Σε κάποιες περιπτώσεις μία (μικρή) σοκολάτα μπορεί να έχει και λιγότερες θερμίδες από μια μπάρα δημητριακών. Γιατί όμως να προτιμήσεις την μπάρα? Γιατί οι θερμίδες της καίγονται πιο εύκολα. Ενώ της σοκολάτας μετατρέπονται σε λίπος. Οι θερμίδες λοιπόν μεταφέρουν την ίδια ποσότητα ενέργειας, όμως την κάθε τροφή το σώμα την "καίει" διαφορετικά. Γι' αυτό λοιπόν το να μετράς τις θερμίδες που λαμβάνεις δεν είναι και πολύ σίγουρη μέθοδος αδυνατίσματος.

Μύθος Νο 3. Οι τροφές με χαμηλά λιπαρά (ή light) κάνουν καλό. Όχι πάντα. Πολύ συχνά το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά περιέχει περισσότερη ζάχαρη ή υποκατάστατα. Το καλύτερο θα ήταν να ρίχνεις μια ματιά στις ετικέτες πριν αγοράσεις κάτι και να προτιμάς τα πρωτότυπα και "original" προϊόντα.



Μύθος Νο 4. Το βραδινό παχαίνει. Το ισορροπημένο γεύμα ποτέ δεν παχαίνει. Εάν καταναλώσεις τεράστιες ποσότητες εντελώς ανθυγιεινού φαγητού, τότε αυτό παχαίνει οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Ένα ελαφρύ βραδινό γεύμα περισσότερο καλό κάνει παρά κακό. Βοηθάει και στην καλύτερη ποιότητα ύπνου.

Μύθος Νο 5. Το μαύρο ψωμί παχαίνει λιγότερο. Η αλήθεια είναι ότι το μαύρο ψωμί έχει περισσότερα θρεπτικά συστατικά και περισσότερες βιταμίνες, οπότε είναι καλύτερο για τον οργανισμό. Όμως περιέχει τις ίδιες θερμίδες με το λευκό ψωμί. Εάν περιοριστείς στην ποσότητα, τότε όλα είναι μια χαρά. Εάν χρησιμοποιηθεί σαν δικαιολογία για να αυξήσεις την ποσότητα ψωμιού, τότε τα αποτελέσματα δεν θα είναι επιθυμητά.

Εάν σε ενδιαφέρουν τα θέματα διατροφής, μην ξεχάσεις να διαβάσεις και τα παρακάτω άρθρα:
Πώς έχασα κιλά με την αγιουρβεδική διατροφή
Γιατί δε χάνω βάρος? 10 λόγοι που σε εμποδίζουν να αδυνατίσεις
6 τροφές για επίπεδη κοιλιά
5+1 υγιεινά γλυκά

Βίλλυ από Make up your dayz



villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας ΕΔΩ

2 σχόλια:

Αν έχεις ένα λεπτό στη διάθεσή σου γράψε μας ένα σχόλιο με τη γνώμη σου!Αν έχεις λιγότερο χρόνο τότε μοιράσου αυτό το άρθρο στα social media, δε θα σου πάρει πάνω από 10 δεπτερόλεπτα!

Θέλεις όλα τα νέα άρθρα στο inbox σου;