Τρίτη, Απριλίου 23, 2019

Αποτοξίνωση μετά το Πάσχα και πώς να την κάνεις σωστά

Μπορεί μόλις να ξεκίνησε η Μεγάλη Εβδομάδα, ακόμα να διανύουμε περίοδο νηστείας, όμως των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν! Η περίοδος της νηστείας είναι από μόνη της μία ευκαιρία αποτοξίνωσης του οργανισμού, άλλωστε ένας σκοπός είναι αυτός. Όμως είναι και πολύ εύκολο να πάρεις κιλά εάν δεν προσέξεις κάποιες μικρές παγίδες. Από την άλλη το Πάσχα έρχεται η υπερβολική κατανάλωση τροφών τις οποίες το προηγούμενο διάστημα είχες αποκλείσει τελείως. Και έρχεται το ερώτημα: Εάν κατά την περίοδο της νηστείας δεν πήρα βάρος, μπορεί να πάρω βάρος επειδή 3 μέρες το "έριξα και λίγο έξω;" Η απάντηση είναι "Όχι βέβαια!" Κανένας δεν πάχυνε επειδή 2 μέρες έφαγε και λίγο παραπάνω. Ακόμα και οι πιο αυστηρές δίαιτες έχουν τη free day τους. Ποιος ο λόγος λοιπόν για "αποτοξίνωση" μετά το Πάσχα; Κυρίως επειδή αυτές τις μέρες θα καταναλώσεις ποσότητες από φαγητό που είναι βαρύ για το στομάχι σου, και πολύ περισσότερο οι συνδυασμοί τους.




Κάποτε η λέξη "αποτοξίνωση" με τρόμαζε από μόνη της. Στην πορεία κατάλαβα ότι είναι απαραίτητη για τον οργανισμό, όχι σε τακτική βάση, αλλά μία στο τόσο και σε κάνει να νιώθεις πραγματικά πολύ όμορφα! Και δεν χρειάζεται ούτε να πεινάσεις, ούτε να στερηθείς. Το μόνο που χρειάζεται είναι να επαναφέρεις τον οργανισμό σου στην ομαλή του λειτουργία. Και πίστεψέ με θα νιώσεις τόσο μα τόσο όμορφα που μάλλον αυτές τις συνήθειες θα τις εντάξεις στην καθημερινότητά σου!

1. Κράτα το σώμα σου ενυδατωμένο. Η κατανάλωση νερού θα σε βοηθήσει να αποβάλλεις τις τοξίνες. Μη θεωρήσεις ότι μία κούπα καφέ ισοδυναμεί με μία κούπα νερό. Πιες νερό ανεξάρτητα από τα άλλα ροφήματα που καταναλώνεις.

2. Απέφυγε το κόκκινο κρέας για μία εβδομάδα. Εφόσον το είχες στερηθεί τόσο καιρό είναι πιθανόν να έφαγες μεγαλύτερη ποσότητα τις ημέρες του Πάσχα. Εάν σε αυτό προσθέσεις τα αυγά, το τσουρέκι, αλλά και πολλά θαλασσινά που καταναλώθηκαν τη Μεγάλη Εβδομάδα, τότε το σώμα σου σίγουρα χρειάζεται μία αποχή από τροφές πλούσιες σε λιπαρά. Προτίμησε το ψάρι ή το κοτόπουλο που έχουν λιγότερο λίπος.

3. Ξεκίνα τη μέρα σου με ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λεμόνι. Αν όχι τώρα, τότε πότε; Τα οφέλη αυτού του ροφήματος είναι πολλαπλά, και σίγουρα θα σε βοηθήσει να αποβάλλεις τις τοξίνες. Μην ξεχάσεις να αφήσεις μισή ώρα περίπου να περάσει μέχρι να φας πρωινό.

4. Περπάτα. Τα καλά νέα είναι ότι έχει έρθει η Άνοιξη! Πλέον το κρύο δεν είναι δικαιολογία για να μείνεις στον καναπέ αγκαλιά με την κουβερτούλα. Πήγαινε στο πιο κοντινό σου πάρκο και κάνε μερικούς γύρους.


5. Μείωσε το αλάτι και τη ζάχαρη. Το αλάτι προκαλεί κατακράτηση, αυτό το ξέρεις. Προσπάθησε να μη ρίχνεις έξτρα αλάτι στο φαγητό σου και απόφυγε καλύτερα τις αλμυρές τροφές γενικότερα, όπως τα παστά, τη φέτα και τα αλλαντικά. Απομακρύνσου για λίγο από τα γλυκά αλλά και τα συσκευασμένα και τυποποιημένα τρόφιμα και αύξησε τα φρούτα που καταναλώνεις. Κάποια από αυτά όπως η μπανάνα και το μήλο περιέχουν ζάχαρη, οπότε η ανάγκη σου για κάτι γλυκό μπορεί να καλυφθεί. Τουλάχιστον για την περίοδο της αποτοξίνωσης!

6. Κατανάλωσε παντζάρια. Τα παντζάρια περιέχουν ίνες που συμβάλουν στην ενεργοποίηση αντιοξειδωτικών ενζύμων στο συκώτι. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι βοηθούν στην αποβολή των τοξινών από το σώμα.

7. Ginger. Το ginger πηγαίνει πάντα και παντού! Ενισχύει τον μεταβολισμό, είναι αντιοξειδωτικό, διευκολύνει την πέψη λίπους και αποτρέπει τη συσσώρευση του. Ένας εύκολος τρόπος να το προσθέσεις στο καθημερινό σου διαιτολόγιο είναι να βάλεις μία μικρή ποσότητα στο νερό με λεμόνι που θα πιεις το πρωί!



Με αποτοξίνωση ή χωρίς, με παραπάνω φαγητό ή συγκρατημένα, σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο Πάσχα με τους αγαπημένους σου! Καλή Ανάσταση!

Βίλλυ από Make up your dayz
villy
villy

Είμαστε μια ομάδα bloggers που βοηθάει άλλες bloggers να αλλάξουν το blog και τη ζωή τους προς το καλύτερο. Μάθε περισσότερα για τις συντάκτριές μας ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η γνώμη σου είναι σημαντική για μας και προσπαθούμε να απαντάμε σε όλα τα σχόλια το συντομότερο.